Sivut

9.2.2014

HAASTE

Bongasin tän haasteen eräästä seurailemastani blogista (A piece of inspiration ) ja päätin sitten ottaa sen vastaan. Yritin nyt keksiä jotain vähän erikoisempia faktoja mitä ihmiset ei tietäis ja se olikin paljon vaikeampaa mitä luulin. Ei kuitenkaan sen takia että mulla ei olis outoja tapoja tms. mutta en vaan osannut päättää mitä kerron teille :D Tässä tulee nyt kuitenkin ensin tän haasteen säännöt...

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Laita haaste eteenpäin 11 bloggaajalle, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista !

11 FAKTAA MINUSTA

1. Rakastan ananasta. Voisin syödä sitä vaikka joka päivä.

2. Katson melkein kaikkia lauluohjelmia ainakin satunnaisesti; Vain elämää, Idols, The voice of  Finland, KidSing...

3. Levillä on mun mielestä Suomen parhaat rinteet! :)

4. Mulla on pakkomielle tarkistella kaikkea. Tarkistan esimerkiksi moneen kertaan et mulla on kaikki tarvittavat kirjat tai lompakko mukana.

5. Tykkään liikkua vapaa-ajalla mutta en oo ikinä tykännyt koululiikunnasta.

6. Mun pikkusisko ehdotti mulle blogin perustamista enkä tiiä olisinko aloittanut bloggausta, jollei hän olisi sitä ehdottanut.

7. Voin laulaa ja soittaa pianoa kaksikin tuntia putkeen, perheenjäsenteni (kyseenalaiseksi)riemuksi :D

8. En tykkää banaani- tai mansikkakarkeista enkä tummasta suklaasta.

9. Paras vuodenaika on talvi, jos vain on kunnolla lunta. (vaikka onhan se kesäkin ihan kiva)

10. En ole ikinä ostanut vaatteita netistä.

11. Tän tietävät ainakin mun kaverit ja muut tuttavat ja onhan sen voinut joistakin kuvistakin huomata, mutta ajattelin nyt vielä laittaa tähän, jos joku ei tiedä tai ole huomannut, eli mulla on kuulolaitteet molemmissa korvissa. Ne on olleet mulla jostain 6-vuotiaasta asti ja tää kuulovika on siis ihan synnynnäinen juttu.

KYSYMYKSET MULLE & VASTAUKSET NIIHIN

1. Oudoin kuulemasi sanonta ?
= APUA! Miksi en muista yhtäkään sanontaa ?!  Ainoo mikä tulee nyt just mieleen on : "Parempi pyy pivossa, kuin kymmenen oksalla." mutta en nyt sitten tiiä onko se niin kovin outo :D

2. Parhain vaatelöytö minkä olet tehnyt ?
= Tätä täytyikin miettiä pidempään... Viimeaikaisista löydöistä paras on ainakin tuo harmaa villapaita. Se on ihanan lämmin ja oon etsinyt just tollasta pitkän aikaa.



3. Ruoka, jota et voi sietää ?
 = Niitä on kyllä useampiakin mutta en tykkää ainakaan makkarasta. (missään muodossa!)

4. Hetki, jota et koskaan unohda ?
 = Näitäkin tulee mieleen useampia, mutta ainakin rippijuhlapäivä oli unohtumaton, samoin monta hetkeä lukion ekoilta päiviltä.

5. Unelma-ammattisi ?
= Vaihtoehtoja on ollut monia ja on itseasiassa vieläkin, mut jos sanon nyt ihan tän hetken fiiliksillä niin toimittaja.

6. Mielestäsi tärkein asia bloggaamisessa ?
= Se, että kehityn kirjoittajana ja valokuvaajana. On myös ihan huippua jos joku saa mun blogista inspiraatiota tai uusia näkökulmia asioihin.

7. Viikonloppuloma Lontoossa vai viikko Kanariansaarilla ?
= Viikonloppu on niin kauhean lyhyt aika... mut sanon silti Lontoo :)

8. Minkälainen olet kun suutut ?
= Riippuu vähän ihmisestä, mutta yleensä mökötän.

9. Paras liikuntaharrastus?
= Tähänkin on vaikeaa vastata mutta kai mun on pakko sanoa laskettelu. Mistään muusta lajista ei tuu sellasia fiiliksiä!♥

10. Mitä ostat seuraavalla shoppailureissullasi ?
 = Oon pitkään halunnut farkkupaidan, joten sellasen kyllä ostan jos vaan sopiva tulee vastaan. Lisäksi tarvisin ainakin uuden laukun, koska vanha hajosi viime viikolla...

11. Asia, josta olet innostunut tällä hetkellä ?
= Postcrossing ja bloggaus ! =)

KYSYMYKSET MUILLE

1. Paikka johon haluaisit matkustaa ?

2. Lempparikouluaine?

3. Mistä piirteistä/jutuista tykkäät itsessäsi ?

4. Leffa, jonka olet nähnyt viimeksi ?

5. Mikä saa sinut iloiseksi ?

6. Paras jätskimaku ?

7. Toinen ja kolmas nimesi ? (jos on)

8. Viimeisin ostoksesi ?

9. Tulevaisuudentoiveesi ?

10. Mitkä ovat kolme lempiblogiasi ?

11. Mikä on tärkeintä ystävyydessä ?

HAASTAN KAIKKI JOTKA LUKEVAT TÄTÄ POSTAUSTA JA TÄYTTÄVÄT KRITEERIT !!!

Mitäs tykkäsitte tästä postauksesta ? Lisää tän tyylisiä vai ei ? Hyvää loppusunnuntaita kaikille :)

2 kommenttia :

  1. Mäkin seuraan kaikkia lauluohjelmia! :P Ne on mun salainen paheeni...

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }