Sivut

14.2.2015

SNEAK PEEKKIÄ WANHOISTA

Moi! Oon vieläkin ihan fiiliksissä eilisestä, oli huippu vaikkakin rankka päivä. Samaan aikaan tunnen kuitenkin jo pientä haikeutta, koska tällasta ei koe ehkä enää koskaan. Toisaalta tää on yks niistä lukiojutuista, joita muistellaan vielä vuosienkin päästä lämmöllä. Ja kuvamateriaalia päivästä on riittämiin sitä varten. Oona oli mun henkilökohtainen avustaja ja valokuvaaja koko päivän ja siitä oon kyllä enemmän kuin kiitollinen. Ison helman kanssa kun ei oo kaikkein helpointa saada esim. kenkiä jalkaan.
  Mua alkoi eilen jännittää vasta kun seisottiin liikkasalin ovien takana valmiina ekaan esiintymiseen. Mut se oli sellasta pientä kivaa jännitystä, josta tietää et esitys menee hyvin. Säästyttiin isommilta mokilta, mun hame pysyi päällä ja fiilis oli hyvä, joten enempää ei kyllä voi toivoa! Oma tanssi kruunas kaikki esitykset ja siihen tiivistyi tän porukan yhteishenki. Opettajatkin sanoi huomanneensa et meidän porukassa vallitsi erityisen hyvä yhteishenki ja se oli kyllä ihan totta.
  Myöhemmin kun saan lisää kuvia palaan tänne kunnon maratonpostauksen kanssa ja kaikki saa varmasti kyllästymiseen asti kuvia, joten oottakaapas vaan. Tässä nyt kuitenkin vähän esimakua siitä, mitä tuleman pitää...

kaikki postauksen kuvat © Oona





Rentouttavaa lomaa kaikille ja hyvää ystävänpäivää! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }