Sivut

19.8.2015

MITÄ MULLE KUULUU ?

Moi! Nyt tuntui sopivalta hetkeltä kirjotella tänne pitkästä aikaa vähän kuulumisia, joten täältä tulee! Kuvia on tullut viime aikoina otettua lähinnä 365 photos challengeen ja yritän vähän säästellä niitä eli tässä kuvituksena nyt muutama kuva, jotka otin tänään aamulla matkalla kouluun :)


Mitä mulle siis kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää, vaikkakin melko kiireistä. Kirjoituksiin on enää reilut kolme viikkoa, joten opiskelu vie aika suuren osan mun vapaa-ajasta tällä hetkellä. Mulla on onneks nyt melko löysä lukujärjestys, aika paljon vaan kertauskursseja ja keskiviikkosin ja perjantaisin pääsenkin jo 11.15! Hyvää lukuaikaa siis... Opiskelun lisäksi oon nyt yrittänyt parhaani mukaan nauttia tästä auringosta ja lämmöstä kun sitä nyt vihdoin saatiin. Oon vaihteeksi lenkkeillyt vähän enemmän ja yritänkin nyt pitää tahtia yllä, koska onhan toi paitsi hyvää vastapainoa lukemiselle, myös tosi piristävää kun sinne kävelemään/juoksemaan vaan saa aikaiseksi lähteä. Oon myös siirtänyt muutaman kerran lukemisen ulkosalle näiden ihanien säiden innoittamana!
  Oon viime aikoina myös lähettänyt pitkästä aikaa muutamia postcrossing-kortteja ja tänään postilaatikkoon oli ilmestynytkin vastaavasti muutama kortti maailmalta. Oon tässä miettinyt  jopa sellasta, että voisin jossakin kohtaa aloittaa uuden postaussarjan liittyen tuohon postcrossingiin... Homman nimi ois siis se, että esittelisin saamiani kortteja jollakin tasolla, laittaisin esim. maan josta kortti on tullu, kertoisin jotain lähettäjästä ja/tai kortin sisällöstä jne. Miltäs tälläinen kuulostaa teidän korviin?


Viime aikoina oon myös pitänyt jaloissani maailman mukavimpia leopardikuvioisia housuja, syönyt magnumin ihanan minttujäätelön, käynyt mummulassa, pyöräillyt kouluun, ollut innoissani Cheekin paluusta, saanut inspiraatiota blogiin ja pariin muuhunkin juttuun, panikoinut kirjoituksista, mutta tajunnut myös osaavani asioita jotka luulin unohtaneeni, nauttinut mökillä kauniista auringonlaskuista ja paljon paljon muuta.

Mitä te ootte puuhaillut viime aikoina?: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }