Sivut

22.10.2015

LOMAKUULUMISIA

Moikka! Viime päivinä mulla on ollut tosi aikaansaava olo ja oon tyytyväinen siihen, kuinka paljon asioita oon saanut tehtyä. Oon muun muassa järjestellyt vähän kaappeja ja laatikoita, tehnyt pari koulujuttua loppuun ja kirjoittanut pitkästä aikaa muutamia postcrossing-kortteja. Siitä huolimatta oon ehtinyt myös rentoutua, joka onkin se loman pääasiallinen tarkoitus. Vielä on silti paljon kivaa edessä, ainakin Hesan reissu ja jääkiekkopelin jännittäminen ihan paikan päällä hallissa pitkästä aikaa. Nyt kuitenkin kuvien muodossa kaikkeen muuhun mitä mun lomaan on tähän mennessä mahtunut.


Huono sää. Ilmat ei oo kauheesti suosinut, mutta on se aurinko sentään muutamana päivänä näyttäytynyt. Oon kyllä uhmannut pilvisyyttä ja sadetta tasaisin väliajoin ja lenkkeillyt, sillä sitä halusin lomalla tehdä ja sitähän sitten tehdään lähes  ilmalla millä hyvänsä. Ja jos on huono ilma, saa ainakin rauhassa löhötä sohvalla ja kattoa leffoja, eiks niin?


Game of Thrones. Oikeasti yksi ainoita sarjoja, joita oon elämässäni seurannut. Kaikki aina ihmettelee kun sanon etten oo kattonu koskaan esim. Pretty Little Liarsia ja mitä näitä nyt on, mutta mua ei vaan oo napannut tv:n eessä istuminen kun varsinkin pari viimeistä vuotta arki on tuntunut olevan hirveen hektistä. Tätä on siis kuitenkin tullut katsottua, mutta aika hitaaseen tahtiin kiireiden vuoksi ja siks nyt lomalla onkin ollut ihanaa kattoa vaikka pari jaksoa putkeen...


Postcrossing. Näiden korttien kirjoittelullekaan ei oo arkena oikein tahtonut löytyä aikaa. Nyt on siis tähänkin harrastukseen ehtinyt paneutua vähän enemmän. Kaiken lisäksi niin hyvää treeniä mun vähäsen ruosteessa oleville saksantaidoille kirjoitella kortteja kyseisellä kielellä! Ja siis syy tähän saksan käyttämättömyyteenhän olivat ne syksyn ruotsin kirjoitukset, joiden vuoksi monta kuukautta tuli pyhitettyä aika intensiivisesti sille ruotsille.


Hemmottelu. Oon oikeasti tosi laiska joidenkin perusjuttujen kuten kynsien viilaamisen ja kuorintavoiteen käytön kanssa. Nyt lomalla oon ryhdistäytynyt ja hemmotellut itseäni mm. rasvaamalla tuolla ihanan tuoksuisella Lumenen vartalovoiteella ja lakkaamalla kynnet pitkästä aikaa.


Kaappien järjestely. Nyt on niin kiva kun kaapit näyttää taas jotakuinkin siisteiltä. Esimerkiks vaatekaappiin oli kertynyt monta pieneks tai käyttämättömäks jäänyttä vaatetta, joiden laittaminen kirppiskasaan toi kaappiin mukavasti lisätilaa. Saatiin vihdoin myös lukiokirjat jaettua mun ja mun siskon huoneisiin niin että molemmille jää vähän muutakin säilytystilaa. Ennestään tilanne oli siis se, että kaikki kirjat oli mun huoneessa ja kun tila loppui, aloin kasata niitä jo lattioillekin...

Mitä te muut lomailijat ootte puuhailleet?: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }