Sivut

7.9.2017

YLIOPISTOKUULUMISIA


Yliopisto on nyt ehtinyt toden teolla alkaa. Näiden kuluneiden päivien aikana oon mm. nauttinut alle kolmen euron lounaista, etsinyt luentosaleja, ollut pihalla kurssivalintoineni, yhdistellyt mielessäni kymmeniä nimiä ja kasvoja toisiinsa, tutustunut Harkkariin (harjoitustoimitus) ja tietysti mahtaviin opiskelijakavereihini. Oon myös pelaillut lautapelejä kanssavostokkien kera, kokenut fuksibileet ja fuksiaiset, nukkunut liian vähän, sairastanut tän syksyn ekan (ja toivottavasti vikan) flunssan, tehnyt pikavisiitin Pyynikinharjulle ja vaikka mitä muuta. Tiivistetysti voisin todeta, että mulla on ollut ihan superhauskaa ja nautin tästä yhteishengestä, joka täällä vallitsee. Odotan innolla niitä kursseja, jotka mulla ei vielä oo alkanut (paitsi ehkä niitä tietotekniikkataitoja) ja mä oon niiiin päässyt oikeeseen paikkaan opiskelemaan! Palaillaan taas,💜: Jenny 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }