Sivut

20.4.2014

EASTER

Mun pääsiäinen on kulunut rennosti ja mukavasti. Perjantaina tein vielä urakallla läksyjä mutta se kyllä kannatti koska siitä eteenpäin on oikeasti saanut vaan olla ja rentoutua. Perjantai-iltana käytiin mummulassa ja lauantaina nähtiin Oonan kaa. Tänään tehtiin siskon kaa lenkki ja bongattiin kevään ekat valkovuokot. Viime päivinä on ollu tosi ihana ilma ja tänäänki oli niin lämmin et auringossa tarkeni ilman takkia!
  Tää loma tuli kyllä just sopivaan aikaan. Oon vihdoinki ehtiny kirjottaa mun kirjekaverille Singaporeen ja lähettäny muutaman muunki kortin maailmalle. Oon soittanu joka päivä pianoa nyt ku kerranki on aikaa. Oon ehtiny nukkua ja lenkkeillä. Oon kuunnellu musiikkia ja nauttinu siitä et on aikaa. Ja mikä parasta, huomenna on vielä vapaata!











Hyvää pääsiäisen jatkoa!     : Jenny

2 kommenttia :

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }