Sivut

6.4.2014

TAMPERE

Joo eli oltii eilen Oonan kaa Tampereella ja oli kyl parhain päivä pitkää aikaa! ♥ :) Otin jonkun verran kuvii ja tein muutaman mitä parhaimman ostoksen... Nyt mä kerrankin meen suoraan asiaan enkä höpötä paljoo ylimäärästä.
  Pakko kuitenki kertoo vähän mun blogger-ongelmista jos joku vaikka osais auttaa... Mä oon siis viime aikoina mm. suurentanu tota kuvakokoa mut se ei sitte mennykkää iha niin mite toivoin vaan niistä tuli vähän liiankin isoja. No sitte onnistuin kuitenki saamaan ne vielä takasin pienemmiks mut nyt mua ärsyttää suunnattomasti kun tuo teksti ja kuvat on eri levyisiä. Eli jos joku osaa kertoa miten saan noista kuvista järkevän kokosia ja saman levysiä kuin teksti niin saa kertoo! Mulla on vielä pari muutakin ongelmaa ennen kun päästään sellaseen ulkoasuun jonka haluisin mutta niistä ei nyt enempää ettei tää koko postaus kulu siihen et selitän teille miten taitamaton oon noiden HTML-koodien kanssa.
 





Kiitti kuvaajalle!
Nami ♥


♥ parasta ♥

Nonii nyt sitte ne ostokset... Ensin tuo T-paita, joka tuli kyllä tosiaan tarpeeseen. Omistan niin vähän T-paitoja että oli puoliks pakkokin löytää joku uus. Seuraavana tuo ihanuus, mitä oon etsiny viimisen vuoden ja lopuks vielä vilahdus mun korteista, joita oli 40 eiku 39 :D Nuo riittääki sitte vähäks aikaa postcrossingiin eikä tarvii juosta kokoajan kaupassa ostaa niitä kortteja...





Meillä oli siis tosi kiva päivä ja mä löysin kaikkee mitä toivoinki. Oli myöski ihanaa rentoutuu tällee koeviikon jälkeen! Huomenna alkaaki sitte jälleen uus jakso ja uudet aineet, eikä se kesäkään enää niin kaukana oo...

Ihanaa sunnuntain jatkoo kaikille! : Jenny

4 kommenttia :

  1. Kuvakoko ongelmaan saattaisi auttaa, että suurentaisit kuvat valmiiksi jossain kuvanmuokkaus ohjelmassa :)! Esim. itse teen sen picmonkeyssä, jossa muutan kuvan sopivan kokoiseksi, sitten lisään sen blogitekstiin normaalisti ja kuvan saa siihen hyvään itse valitsemaan kokoon klikkaamalla kuvaa ja sitten "alkuperäinen koko" jolloin siitä tulee sen kokoinen miksikä sen muokkasit. Toivottavasti oli apua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tosi paljon! Kokeilen tota jos siitä ois apua...

      Poista
  2. kiva postaus ja hienoja vaatteita !:)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }