Sivut

4.7.2014

LÖYTÖJÄ JA UNELMIEN KESÄ

Eilen oli jälleen kerran tosi kiva päivä! Lähdettiin Idan kaa kaupungille vähän sillä mielellä et tuskimpa mitään löytyy, mut sitte tehtiinki molemmat löytöjä isolla L:llä. Mä löysin ihanat sortsit ja tommosen numeropaidan mitä oon himoinnu jo pidemmän aikaa. Idan mukaan tarttu neule ja vyö.(jonka se käy kyllä vasta myöhemmin kotiuttamassa) Niin ja noista vaatteista on toivottavasti jossain kohtaa tulossa parempaa kuvaa! Räpsäsin meinaan nuo vaan ihan nopeesti kännykällä ja siltä valitettavasti näyttääki :/



Kävin eilen myös pikasesti kirjastossa hakemassa vähän luettavaa mökille ja mukaan lähti tuollanen ihanuus. Oon aikasemmin lukenu yhen Sherlock Holmes - kirjan ja se oli ainakin ihan huippuhyvä! Mitä nyt oon tuota ehtiny vilkasta niin näyttää kyllä yhtä hyvältä ku edellinenki tuttavuus tähän dekkarihemmoon ;) Suosittelen siis ehdottomasti jos hiukankaan tuon tyyliset kirjat kinnostaa.


Mulla on ollu viime aikoina jotenki tosi hyvä fiilis. Oon ollu kavereiden kanssa ja tehny kaikkee kivaa. Tää kesä on  tähän asti ollut ehdottomasti yks mun parhaista koskaan. Oon vähän tarkemminkin tässä pohtinu, mistä tuo kaikki hyvä fiilis on tullut. Päällimmäisenä on tullu mieleen just ne kaverit ja niiden kaa vietetty aika mut loppujen lopuks oon tullu siihen tulokseen et paljon on kiinni myös omasta asenteesta.
  Joskus oon tehny sen virheen et kesä on menny miettiessä "miks mulle ei ikinä tapahdu mitään". Oon vaan istunu millon missäkin tylsistyen koko ajan vaan enemmän. Nyt oon tajunnu että sen "parhaan kesän" kokemiseksi on nähtävä vähän vaivaa. Täytyy lähteä eväsretkelle vaikka olisikin vähän viileämpää kuin on toivonut. Täytyy sovitella menoja, että kaikille jää aikaa. Ja jos nyt ei ole niitä kavereita keiden kanssa tehdä kaikkea niin perheen tai ihan itsensäkin kanssa voi olla yllättävän kivaa. Tiedän kyllä että yksin ei ole välttämättä kauhean herkkua lähteä mihinkään, mutta jos päättää sittenkin vain lähteä, voi olla hyvinkin mukavaa. Ja tästäkin kokemusta on... Päättäkää nyt siis kaikki viettää "parempi" tai jopa "paras" kesänne! :)

Viettäkää kiva viikonloppu, mä lähden nyt mökille! : Jenny

2 kommenttia :

  1. Mulla on tollaset siniset collegeshortsit ja tosi hyvät on ollut, ihanan rennot! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ostinkin nuo just siks ku ne oli niin älyttömän mukavat! toivottavasti ne kestää kovaa käyttöä ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }