Sivut

1.1.2016

VUODEN EKA

Moikka ja hyvää uutta vuotta teille kaikille! Näin vuoden ekana päivänä aattelin tulla jakamaan teille muutamia mun uudella kameralla, eli Canon EOS 1200D:llä otettuja kuvia. Mä en tosiaan oo vielä kovin paljoa ehtinyt oppia tosta kamerasta, mutta kummasti ihan perusasetuksillakin saa niin paljon tarkempia ja aidomman näköisiä kuvia. Oon muutenkin ollut niin älyttömän innostunut siitä, että mulla vihdoinkin on se järjestelmäkamera, oon haaveillut siitä jo niin pitkään! Ja varmaan sanomattakin selvää, että täällä on nyt kuvausinnostus ihan huipussaan :) Nyt kuitenkin itse kuviin...






Mitä mieltä te ootte näistä kuvista ja huomaatteko eroa vanhaan? : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }