Sivut

4.1.2016

METSÄ ENNEN LUNTA

Heippa kaikki! Mä oon nyt lomalla päässyt jälleen aika mukavaan postailutahtiin, johtuen mistäpä muustakaan kuin siitä, että on aikaa. Mä oon nyt viime päivinä muutenkin tuntenut itseni aika aikaansaavaksi kun oon edennyt yo-lukemisissa reilusti, lenkkeillyt, tehnyt musiikkidiplomin melkein valmiiksi ja tän päälle vielä suunnitellut sekä uusia postauksia että vähän synttäreitäkin, jotka kuitenkin päätin järjestää alun jahkailusta huolimatta... Tän postauksen pääidea tais kuitenkin olla näiden pari päivää sitten otettujen kuvien jakaminen, otsikon mukaisesti teemalla metsä ennen lunta. Nythän maata koristaa ihana valkoinen lumivaippa, aurinko paistaa ja pakkastakin taitaa olla melkein kymmenen astetta. I like!!







Koska ulkona on nyt ihan unelma talvisää, niin mä taidan sulkea koneen ja lähteä pikku lenkille, jotta ehdin vielä ennen Suomi VS Ruotsi-pelin alkua... Mutta sitä ennen, mitä mieltä ootte kuvista?: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }