Sivut

2.10.2014

S AS A SUPERWOMAN

Maanantaina koulun jälkeen saatiin järkättyä siskon kanssa pikku hetki asukuville. Napsastiin nää aika kiireellä ja mä olin väsynyt lyhyeksi jääneiden yöunien jälkeen yms. eli olin positiivisesti yllättynyt kun nää ei ollutkaan ihan hirveitä :D Tämän näköisenä oon kuitenkin hengaillut lähes koko viikon... Näin koeviikolla en jaksa yleensä kauheasti panostaa vaatteisiin/hiuksiin vaan turvaudun niihin mukavimpiin ja nopeimpiin vaihtoehtoihin, niin kuin aika moni muukin :)





Failasin tiistaina olleen matikankokeen ihan täysin. Mulla oli ihan jäätävä päänsärky, joka vielä paheni kokeen jälkeen. Pää tuntu vaan ihan tyhjältä enkä muistanut yhtään miten mikäkin juttu meni, hyvä kun sain pari lukua laskettua yhteen. Lopulta palautin puoltyhjän paperin melkoisen pettyneenä. Mutta näitä sattuu, joten täytyy tsempata sitten uusintaan, jos silloin olisi vähän parempi olokin... Jokatapauksessa tiistaipäivä oli aika hirveä, koska päänsärky meni ohi vasta illalla. Tänään oli viimeinen koe tän koeviikon osalta ja perjantaina eli huomenna alkaakin sitten jo uusi jakso. 2.jaksossa mulla on enkkua, ruotsia, saksaa, matikkaa (pitkä), historiaa, yhteiskuntaoppia ja psykologiaa. Ja maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin hyppäri. Lukujärjestys ei taaskaan tuu olemaan sieltä kevyimmästä päästä, mutta onneks on noita hyppäreitä, jotka vähän rentouttaa päiviä... Tänään mä aion käydä pitkästä? aikaa lenkillä ja vaan olla. Tuntuu et nyt tän parin viikon lukuputken jälkeen musta on puristettu kaikki mehut ulos ja energiataso on sen mukainen, mutta kyllä tää taas tästä lähtee :)

Hyvää torstai-illan jatkoa ja tervetuloa uusille lukijoille! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }