Sivut

27.11.2014

HELPOTUKSEN HUOKAUS

Tänään 11.30 päästin ison helpotuksen huokauksen. Kahden viikon jäätävä lukemisputki takana, samoin ehkä koko lukion hirvein jakso. Huomenna alkava uus jakso on taas päinvastoin tosi kiva, siinä ei oo ainuttakaan kieltä, vaan sen sijaan musiikkia, uskontoa, historiaa, maantietoa ja wanhojentanssitreenejä, sekä äikkää ja matikkaa. Okei, historia ja uskonto ei kuulu mun lempiaineisiin, mutta kyllä nekin menee kun on kavereita seurana ja tuolla muiden kivempien aineiden seassa. Ja luit oikein, mulla on vihdoinkin samoja kursseja mun kavereiden kanssa vähän enemmässäkin määrin. I´m so happy Ootan jo innolla huomista, sillä mennään Idan kaa syömään ja katsomaan se kauan (ainakin mun puolesta) odotettu Matkijanärhi. Oon kattonu siitä ihan liikaa trailereita ja mietin vaa millanen oon siel leffassa ku traileristaki nousee jo kaikki ihokarvat pystyy, sydän alkaa hakkaa ja melkee kyynel tulee silmäkulmaa ku tiiän mitä siinä loppujen lopuks tapahtuu... ehkä on kuitenki parempi että lopetan nää jutut tähän, sillä niitä on kyllä leffan jälkeen luvassa varmaan kyllästymiseen asti :D



Eilen illallla mulla oli tosiaan pianokonsertti (kivasti seuraavana päivänä ruotsin koe!) ja esitys meni ihan hyvin. Ekan biisin alku ei ollu kyllä mikään perfect, koska jännitin jonkun verran ja niin pois päin, mut toinen biisi menikin sitten jo paremmin... Musta ois niin kiva laittaa teille videoo mun esityksestä mut en vaan osaa :/ jos joku osaa selittää nii yksinkertasesti että tajuun niin vinkkejä otettais vastaan enemmän kuin mielellään!
  Tänään on ollu pitkästä aikaa levollinen olo, eikä stressiä mistään. Kotiin päästyäni oon vaan ollu, soitellu vähän pianoo, kuunnellu musiikkia ja käyny moikkaamassa mummua ja pappaa. Sunnitelmat on vihdoin selvillä mm. autokoulun suhteen ja vaikka en oo vielä 100% varma mitä aineita aijon kirjottaa, oon päättänyt ainakin yrittää olla murehtimatta ja vatvomatta sitä liikaa. En myöskään tiedä mitä mä aion tehä lukion jälkeen, mutta en mä haluu sen takia vaipuu epätoivoon tai saada hermoromahdusta, joten oon päättäny ees yrittää unohtaa sen kuukaudeks tai pariks. Paino sanalla yrittää. Mitäs sitä stressaaja itselleen mahtaa...



Tsemppiä muillekin mahdollisiin kokeisiin ja koulujuttuihin ja (toivottavasti) stressistä vapaata loppuviikkoa!: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }