Sivut

8.5.2015

TAMPEREEN PUHELINKUVAT

Moi täältä sairasvuoteen pohjalta, oon nimittäin kipeä taas... Tän postauksen aihe ei oo kuitenkaan mun sairastelu vaan Tampereen reissu, joka oli keskiviikkona. Oltiin Tampereella siis koulusta Korkeakouluopiskelijaksi Tampereelle-tapahtumassa ja musta toi tapahtuma oli ainakin tosi hyödyllinen, sillä sain paljon uutta tietoa sekä yliopistosta ja eri tiedekunnista että Tampereesta opiskelukaupunkina.
  Olin tuolla koko päivän mun kaverin Sannin ja sen poikaystävän Juusen kanssa ja oli kyllä huippuseuraa! Alunperin oltiin menossa tonne Oonan kanssa, mutta sitten tulikin muutoksia suunnitelmiin kun Oonan piti esitellä Tamperetta saksalaisille vaihtareille ja hostata niitä. Onneksi sitten bongasin Sannin ja huomattiin että oltiin menossa kuuntelemaan _kaikkia_ samoja esittelyitä ja juttuja. Vaarallisia tilanteitakin päivään mahtui, sillä meinasin pyörtyä tuolla! Eikä kyllä mikään ihme, sillä kun pääsin kotiin, mulla oli yli 39° kuume... Nyt kuitenkin pääsette kurkkaamaan mun keskiviikkopäivään kännykkäkuvien muodossa :)
/ 1. melkein perillä / 2. Tampereella oli vähän synkkä ilma... / 3. opiskelijoita jututtamaan menossa /

/ 1. selfie / 2. olin tyytyväinen tosta diasta, ompahan nimittäin ainakin jotain valmiuksia yliopistoon / 3. vihdoin ruokaa ja täytyy kyllä myöntää että maistu ihan taivaalliselta vaikken normaalisti ookkaan mikään hese/mäkkiruuan suurin ystävä / 4. kotimatka alkaa /

Mä jatkan täällä itseni parantelua, hyvät viikonloput vaan kaikille! ♥: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }