Sivut

16.2.2018

365 KUVAA - TAMMIKUU

Blogi on elellyt taas muutaman viikon hiljaiseloa, sillä mun aika on kulunut ryhmätöitä tehdessä, opintopäiväkirjoja kirjoittaessa, bänditreeneissä ja Vostokin valmennuspäivää järjestellessä. Oon myös ehtinyt juhlistaa laskiaista ja käydä katsomassa Veljeni vartija -leffan. Siirtyäkseni kuulumisista postauksen aiheeseen, olen myös tunnollisesti joka päivä kuvannut vähintään sen yhden kuvan ja monena päivänä itse asiassa useammankin. Helmikuu on jo puolivälissä ja tammikuun haastekuvat ovat yhä jakamatta eli korjaillaanpas asia ennen kuin tämäkin kuukausi on jo ohi! Koko kuukauden kuvasaldoa en aio tähän tykittää, vaan katsotaan parhaat palat ja käydään läpi tarinat niiden takaa :) Lisäyksenä vielä jos jollekin on epäselvää mistä tässä haasteessa onkaan kyse: tavoitteeni on vuonna 2018 ottaa vähintään yksi kuva per päivä.


Vuoden vaihtuessa tuli otettua yksi jos toinenkin rakettikuva, ja tämä otos onnistui ehkä kaikkein parhaiten! Oon jo useamman vuoden suunnitellut meneväni harjoittelemaan rakettikuvausta joskus kun järjestetään jokin tapahtuma, jossa on ilotulitus, mutta en oo ikinä saanut sitä aikaiseksi... En siis ihmettele sitä, etten edelleenkään saa kovin kummoista jälkeä aikaan tällä osa-alueella.


Tammikuun toisen päivän kuvaksi päätyivät mun uudet ihanat verhot. Mietin tosi pitkään millaiset verhot tuohon ikkunaan ja mun asuntoon sopisivat, ja olin aluksi aika epäileväinen näitäkin kohtaan. Loppujen lopuksi oon kuitenkin tykästynyt tähän kuosiin kovasti, ja värimaailmaltaankin nämä sointuvat kivasti muuhun sisustukseen.


Tammikuun (ja myös helmikuun) iltoina oon lähes päivittäin sytytellyt valon tuohon valonauhaan sekä lyhtyyn. Molemmat oon saanut lahjaksi siskolta ja täytyy kyllä sanoa, että nää on osoittautunut yhdeksi eniten käytetyimmistä ja tykätyimmistä lahjoista ikinä.


Juhlin tammikuussa useamman vuoden tauon jälkeen mun synttäreitä kavereiden kanssa. Kivojen lahjojen lisäksi ilta oli superhauska, ja toi mulle hyvän fiiliksen pitkäksi aikaa! Tätä kuvaa varten sen sijaan asettelin näitä juttuja pidempään kuin voisi uskoa :D


Tammikuun kolmantenatoista käytiin mun oikeastaan ainoan Porikaverin kanssa herkuttelemassa Arnoldsilla ja vaihtamassa kuulumisia. Samalla reissulla löysin itselleni myös pitkien etsintöjen jälkeen mekon vuosijuhliin.


Kuten jotkut teistä tietää, taivas on yksi mun lempparikuvauskohteista. Täytyihän tähänkin koosteeseen siis yksi nätti taivaskuva saada mukaan. Tää on napattu yliopistopäivän jälkeen kotimatkalla, ja muistan ihailleeni tota näkymää kotiin asti.


Kuva numero 21 onkin Yyteristä, jossa oltiin siskon ja hänen kaverin kans viettämässä talvista sunnuntaita. Oli ihan täydellinen sää ja kameran muistikortille tallentuikin yli sata kuvaa.


Oon viime aikoina tykästynyt kuvaamaan kaupunkia ja rakennuksia iltaisin/pimeällä, ja tässä onkin todiste niistä puuhista. Yliopistolla on tullut nyt tammi-helmikuussa vietettyä monet illat kun muutamalla kurssilla on iltaluentoja ja toisinaan on taas jääty luentojen jälkeen väsäilemään ryhmätöitä kirjastolle. Siksi siis vastaanvanlainen näkymä yliopistosta iltavalaistuksessa on tullut harvinaisen tutuksi.


Ja jotta realiteetit tulee edes hieman esiin, niin kyllä osa mun päivän kuvista on tätä luokkaa... Välillä kun oon tullut vasta myöhään kotiin niin on ollut vähän työn ja tuskan takana keksiä mitään kivaa kuvattavaa ja siksipä välillä pitää turvautua esimerkiksi näihin muistiinpanokuviin. Yllättävän vähän näitä tämän tyylisiä on kuitenkin toistaiseksi kertynyt.


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä mun ihanat joululahjamuumiteet! Söpön pakkauksen lisäksi maut ovat ihania, joten näitä on tullut hörpittyä monena iltana ja aamuna.

Tämän perusteella mun 365 kuvaa -haasteen uusintakierros ei vaikuta ihan tuhoon tuomitulta, eihän? 💜: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }