Sivut

7.3.2018

ROHKEASTI VAIN

Kesästä 2017 alkoi tie, jolla mä oon astunut yhä uudelleen ja uudelleen ulos mukavuusalueeltani. Lähes joka kertaa oon jännittänyt ja toisia jopa pelännyt. Kaikki on ollut kuitenkin sen arvoista. Kokeilemalla asioita oon löytänyt itsestäni uusia puolia. Oon huomannut, ettei aina tarvitse suoriutua täydellisesti, vaan joskus pelkkä suoriutuminenkin riittää. Oon ymmärtänyt, miten suuri merkitys vertaistuella on. Jos yhdenkin ihmisen kanssa pystyy jakamaan huolensa, asia kuin asia on jo helpompi kohdata. Ennen kaikkea mä oon tajunnut, miten suuri merkitys on rohkeudella kokeilla, heittäytyä ja yrittää.



Kesällä mä lähdin täysin extempore Kristan kutsumana Jyväskylään ja palatessani sieltä mulla oli uus ystävä. Oon tavannut blogin kautta tässä 2017-2018 aikana myös pari muuta tyyppiä, ja näistäkin tapaamisista ja ihmisistä mulla on vain hyvää sanottavaa. Lisäksi koko mun tähänastisen fuksivuoden oon ollut mukana jos jonkinlaisessa tapahtumassa, projektissa ja illanvietossa. Kaikki niistä ei oo olleet sataprosenttisesti "mun juttuja", mutta suurin osa on kuitenkin ollut pääpiirteittäin positiivisia kokemuksia ja monet myös antaneet paljon: uusia tuttuja, täytettä CV:hen tai vähintäänkin uuden ruksin selvisin tästäkin -listaan. Oon kokeillut ja kokenut enemmän kuin koskaan ennen, ja se on todellakin jotain, josta oon ylpeä.


Jos sulla siellä on joku pieni tai suuri asia jota haluaisit testata, mä haluan sanoa sulle jotain: rohkeasti vain. Kokeilemalla et voi menettää mitään, mutta sen sijaan voit saada enemmän kuin uskotkaan. Rohkeutta kaikkien kevääseen, 💜: Jenny

2 kommenttia :

  1. Yksi ihana asia bloggaamisessa on kyllä ollut, kun on saanut uusia samanhenkisiä ihmisiä elämäänsä :) Rohkeutta tarvitaan elämässä monessa eri asiassa, mutta sen kanssa on hyvä muistaa pitää myös se järki aina edes vähän mukana!
    Upeita talvisia kuvia sulla tässä postauksessa <3

    www.hennam.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin oikeassa: se on yksi parhaista asioista, joita bloggaaminen voi tuoda mukanaan. Rohkeus on kyllä tosi tärkeää, ja oon itse vasta viime aikoina alkanut miettiä, miten paljon sitä joskus voi menettää ellei löydä tarpeeksi rohkeutta uskaltaakseen kokeilla omia rajoja. Mutta tottakai aina tietty raja kaikessa - ihan uhkarohkea ei useimmiten kannata olla :D Kiitos <3 Munkin mielestä näistä kuvista tuli aika kivoja!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }