Sivut

25.5.2018

TOUKOKUUN PLUSSIA JA MIINUKSIA

Toukokuussa on tapahtunut tavallaan paljon kaikkea, tavallaan taas ei juuri mitään. Oon nauttinut kesäisistä päivistä, ja yrittänyt ja aika hyvin onnistunutkin pitämään itseni kiireisenä. Mieliala on kuitenkin heitellyt tosi paljon, ja siinä missä toisena päivänä oon ollut onnellinen, seuraavana päivänä fiilis onkin saattanut olla jo täysin päinvastainen. Ajattelin että tällainen plus ja miinus -lista kuvaisi ehkä parhaiten mun fiiliksiä kuluneelta kuulta, joten tässä sitä ollaan pitkästä aikaan plussien ja miinusten parissa.


+ suoritetut kurssit On jännä, miten rekisteriin ilmestyneistä opintopisteistä ja suoritetuista kursseista tulee sellainen hyvän olon aalto: tuntee itsensä tehokkaaksi, ahkeraksi ja aikaansaavaksi. Nyt toukokuun aikana mulla onkin tullut reilummin opintopisteitä, kun monet jo aiemmin keväällä loppuneet kurssitkin on saatu kirjattua rekisteriin.
+ Cheekin Täältä sinne -keikka Oltiin mun äidin ja pikkusiskon kanssa katsomassa äitienpäiväviikonloppuna Cheekin keikkaa Tampereella, ja vitsi miten hyvä se oli! Välillä tuli kunnon nostalginen fiilis, välillä sai pidätellä kyyneleitä ja toisinaan taas bailata oikein kunnolla ja laulaa mukana tuttuja sanoja. Musiikki ❤
+ lämpimät ja aurinkoiset päivät Tätä ei varmaan tarvitse ihan hirveästi selittää? En oo se kaikkein fanaattisin kesäfani, mutta kukapa ei tykkäisi siitä, kun ulkona voi huoletta kulkea t-paidassa ja shortseissa. Puhumattakaan tästä vihreyden ja kukkien määrästä - varsinkin valokuvauksen kannalta erittäin jees.
+ tulevat pikkusiskon ylioppilasjuhlat Aika tuntuu kuluneen kuin siivillä, mutta niin vain omasta lakkiaispäivästä on kaksi vuotta, ja ens viikolla on siskon vuoro juhlia valkolakkia. Paitsi että juhlat nyt vaan on ihania, ootan sitä, että pääsen juhlakuvaajan rooliin ja saan laittaa pitkästä aikaa mun oman ihanan ylioppilasmekon päälle. Tuollaisille hienommille mekoille kun ei kovin usein käyttöä tule.
+ Helin kanssa juttelu ja arboretumissa kuvailu Yksi toukokuun kohokohdista oli kyllä Tampereella vietetty päivä, jonka aikana tuli käytyä parturissa ja vietettyä Helin kanssa ihana iltapäivä Hatanpään arboretumissa. Nautin niin paljon säästä, jätskistä ja kuvailu- sekä juttuseurasta. Näitä toivottavasti lisää tälle kesälle.
+ huomisen Tampere-reissu ja Särkänniemi-tunnit Voitin eräässä arvonnassa huomiselle kolme ilmaista tuntia Särkänniemessä, ja saan vieläpä ottaa mukaan kavereita. Lähdetäänkin huvipuistoilemaan kokoonpanolla minä, siskoni, meidän serkku ja siskoni paras ystävä. Suunnitelmissa on myös pitää piknik laitteissa kieppumisen jälkeen.


- blogijumi Vaikka mulla on jo useamman viikon ollut enemmän aikaa koko ajan vähenevien koulujuttujen vuoksi, tuntuu että oon jotenkin jumissa tän blogin suhteen. Mulla on kyllä postausideoita, ja oon jopa kuvannutkin jonkin verran, mutta joku tässä mättää. Kirjoitusfiilis on vähän hukassa ja stressi muilla elämän osa-alueilla ehkä heijastuu hiukan tähänkin.
- ei työpaikkaa Oon käyttänyt useamman työviikon verran tunteja hakemuksien näpyttelyyn, CV:n hiomiseen ja videoiden kuvaamiseen. Mutta ei, niin ei. Lähelle oon päässyt: kerran haastatteluun, useamman kerran top kahteenkymppiin asti. Lopputuloksena kuitenkin on yhä edelleen se, ettei työpaikkaa ole ja se jos mikä turhauttaa.
- yksinäisyyden tunne Tulin takaisin Poriin kesäksi ja vaikka oon ehtinyt olla täällä vasta muutaman viikon, tunnen itseni tosi yksinäiseksi. Tavallaan mun pitäisi olla tottunut tähän jo, mutta nyt on sillä tavoin aivan eri tilanne, että oon päässyt jo maistamaan sitä, miten kivaa elämä voi joskus olla. Sitä, että seuraa, kivoja tapahtumia ja tekemistä riittää. Sitä, että tuntee tosi vahvasti elävänsä.
- "liian aikainen" lähtö Tampereelta Hieman liittyy edeltävään kohtaan, mutta harmittelin jälkikäteen sitä, etten jäänyt Tampereelle vielä viikoksi tai kahdeksi. Toisaalta silloin äitienpäiväviikonloppuna tuntui järkevältä roudata tavarat tänne Poriin, koska ajankohta oli monelta kannalta looginen. Nyt on tullut kuitenkin useampaan otteeseen jossiteltua ja toivottua, että olisi tullut vietettyä aikaa vielä Tampereella, koska siellä ois ollut just ne puistoiluseurat, korispelit ja pari muutakin juttua, joita nyt kaipaan.

Tällaista täällä, mutta mitä kuuluu sulle? 💜: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }