Sivut

9.12.2018

ENSI VIIKOLLA X 5

Minä täällä pitkästä aikaa! Blogi on ollut usein mielessäni, vaikka täällä onkin ollut hiljaista. Olen keksinyt (ainakin omasta mielestäni) hyviä postausideoita ja listannut niitä ylös, kuvannut silloin kuin olen ehtinyt, ja joulukuisina aamuina ennen yliopistolle lähtöä olen lukenut muiden blogijoulukalentereita. Oman blogin kirjoittaminen on kuitenkin jäänyt, koska ylimääräistä aikaa ei ole juurikaan ollut. Ajattelin yhdistää marras- ja joulukuun 365-haastekuvat ja kertoa siinä yhteydessä paremmin kuulumisiani. Nyt halusin kuitenkin jakaa kanssanne ensi viikon suunnitelmiani, sillä olen päättänyt pyhittää koko viikon ystäville. Kouluhommiakin on vielä vähäsen jäljellä, mutta ne ehtii kyllä hoitaa vaikka ensimmäisinä lomapäivinä ellei aiemmin. Huomisesta alkaen mä aion höpöttää kaikkien pitkäksi venyneiden taukojen edestä ystävien kanssa, syödä joulutorttuja ja pipareita, ihastella jouluvaloja ja yksinkertaisesti rauhoittua näiden hektisten viikkojen ja kuukausien jälkeen. Pian on joulu, mutta sitä ennen omistan aikaa tärkeille ihmisille 💕 Nyt siis pidemmittä puheitta viisi suunnitelmaa viikolle 50: 


X PIKKUJOULUT Huomenna on Vostokin pikkujoulut! Olen odottanut niitä ainakin pari viikkoa, sillä on ihanaa nähdä vielä melkein kaikki kaverit ennen lomaa. Seuraavana päivänä mulla on vapaata, joten ei tarvitse huolehtia edes univeloista. Parasta.

X KAVEREITA KYLÄÄN Heli ja Anniina tulevat tiistaina mun luo, ja aiotaan viettää rento ilta jutellen ja jouluherkkuja syöden. Ollaan varmaan lokakuusta asti puhuttu, että pitäisi pitkästä aikaa nähdä kolmestaan, ja nyt se vihdoin tapahtuu. 

X KESKUSTAAN KAHVITTELEMAAN Ulla ja mä sovittiin keskiviikolle kahvittelut keskustassa. Vaikka ollaankin kiireistä huolimatta ehditty välillä näkemään lenkin muodossa, on kyllä ihanaa kun vuorossa on kiireetöntä hengailua.


X REISSU HELSINKIIN Tämä on jo mun kolmas kerta Helsingissä parin kuukauden sisään. Tällä kertaa en kuitenkaan haastattele ketään, vaan näen ihanan Kristan pitkästä aikaa. Mä ja Krista ollaan viimeksi juteltu kasvokkain kesällä 2017. Odotankin jo todella paljon tätä pitkään suunniteltua näkemistä!

X PIKKUJOULUT PART 2 En oikein keksinyt miksi olisin tätä iltamaa kutsunut, mutta lauantaina suuntaan joka tapauksessa erään fuksimme luo viettämään jouluista iltaa. Vielä kerran ennen lomaa on luvassa ystäviä, glögiä ja hyvää tunnelmaa - kelpaa paremmin kuin hyvin.

Mitä sun suunnitelmissa on alkavalla viikolla?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }