Sivut

16.1.2019

TAMMIKUUN PUOLIVÄLISSÄ

Pääsin tänään neljän maissa yliopistolta. Ensin oli pakko saada ruokaa, sillä mulla oli aivan huutava nälkä, kun edellinen ruoka oli kahdeltatoista syöty lounas. Kun sain vatsani täyteen, järjestelin pikaisesti vähän paikkoja ja laitoin muun muassa tiskauksen jäljiltä kuivumassa olleet astiat paikoilleen. Siirsin isommat siivoukset huomiselle etäpäivälle, ja siirryin tähän tietokoneen ääreen. Luin sähköpostit ja päivitin hieman kalenteria ja to do -listaa. Nyt olen googletellut Tampereen lukioita ja ammattikouluja sekä kaikenlaista pääsykoeuudistukseen liittyvää tutkivaa uutistani varten. Tutkivasta uutisesta puheen ollen, tajusin vasta eilen, että mun jutun pitäisi olla valmiina ensimmäisten joukossa jo reilun viikon päästä. Pieni paniikki ehti jo iskeä, mutta nyt suunnitelmat ovat selvillä, joten eiköhän tästäkin ihan kunnialla selvitä.


Vaikka arki kiireineen pääsikin ehkä vähän loman jäljiltä yllättämään, olen ehtinyt saamaan aikaan ja tekemään yllättävän paljon kaikkea. Sovimme heti ensimmäiselle yliopistopäivälle lounastreffit Anniinan kanssa, ja viime viikonlopun vietin pääosin Pihtiputaalla Kristan maisterijuhlissa, jotka mulla oli kunnia myös kuvata. Olen myös ehtinyt juhlia vuoden ensimmäisissä haalaribileissä, harjoitella videokuvaamista, innostua sosiaalipolitiikasta ja aloittaa pelkäämäni akateemisen englannin kurssin. 

Mitä sun tammikuuhun kuuluu?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }