Sivut

15.6.2015

KESÄN EKA MÖKKIVIIKONLOPPU

Moikka! Nyt on kesän eka mökkiviikonloppu takana ja kolmas viikko töissäkin starttasi tänään. Tällä viikolla on jo juhannuskin! Ihan hullua miten nopeesti aika menee. Paljon on kuitenkin ehtinyt tapahtuakin; oon lukenut urakalla kirjoituksiin, lenkkeillyt, shoppaillut hiukan kesävaatteita ja paljon muuta. Aika tuntuu vaan loppuvan kesken kun on niin paljon kaikkea kivaa (ja vähemmän kivaa) tehtäväå. No ehkä sit aika riittää vähän paremmin kun pääsen heinäkuussa lomailemaan. Vaikka oon mä kyllä töissäkin viihtynyt, pakko myöntää! Oon tässä huomannut myös että vaikka en tuu luultavasti ikinä tykkäämään aikaisista aamuista niin tälleen kesällä kun on valoisaa herää vähintään 1000 kertaa paremmin vaikka kello soittaiskin aamulla 5.20 kuten mulla... Mutta nyt niitä kuvia ennen kuin eksyn aiheesta ihan kokonaan!








PS. Varautukaa paljon normaalia tiiviimpään postailutahtiin tällä viikolla! Aion tyhjentää vähän luonnoskansiota ja saada muun muassa Helsinki-postaukset ulos! ;)  ♥: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }