Sivut

26.6.2015

KESKIKESÄN JUHLA

Mooi! Mun työt loppuu pian, huomenna on One Directionin keikka (minne oon siis menossa siskon, sen kaverin ja meidän serkun kanssa, en voi uskoo et sen on oikeasti jo huomenna!!!) ja paluumatkalla Helsingistä ois tarkotus poiketa Tampereella Särkänniemessä. Viikonlopusta on siis tulossa kaikin puolin huippu. Tää viikko on muutenkin ollut kokonaisuudessaan aika jees. Ehdittiin vihdoin Idan kaa näkemään, oon ostellut vähän (kesä)vaatteita ja yo-lukemisissakin oon pysynyt kutakuinkin suunnitelmassa.
  Nyt aattelin kuitenkin tulla kertomaan tälleen vähän myöhässä mun juhannuksesta. Mun jussiin kuului siis näin tiivistetysti: sukulaisia, hyvää ruokaa, herkkuja, saunomista, uimista, vihtomista, lenkkeilyä, hieman kuvailua, valvomista, pitkään nukkumista, yllättävän hyvä ilma, kokko ja ennenkaikkea iloinen ja rento fiilis. Perinteinen juhannus mutta just sellanen mistä eniten tykkään. Täydellinen nollaus, jonka avulla jaksaa nää viimiset työviikot. Edit: maanantaina alkavan viimeisen työviikon.





Näiden kuvien myötä haluun toivottaa huippuhyvää viikonloppua kaikille! Onko muuten joku teistä siellä ruudun toisella puolella tulossa myös huomenna keikalle?: Jenny

2 kommenttia :

  1. Upeita kuvia! :) Näitä jää tuijottelemaan pitkäksi aikaa :D

    http://kadotettujaruusuja.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }