Sivut

1.12.2016

LUUKKU 1 - FIILIKSIÄ EKASTA BLOGIJOULUKALENTERISTA

Oikein hyvää joulukuun ensimmäistä päivää kaikille ♥ Mä oon aivan superinnoissani tästä, sillä mä päätin pitkän jahkailun jälkeen pistää pystyyn ihka ensimmäisen blogijoulukalenterini! Oon aina ollut jouluihmisiä ja jo kahtena edellisenä vuonna oon pohtinut joulukalenterin toteuttamista tänne blogiin. No miksi sitä kalenteria ei sitten ole tätä ennen täällä näkynyt? Oikeastaan syynä on ollut se, että en oo tajunnut aloittaa ajoissa tätä hommaa suunnittelemaan ja viime vuonna olin myöskin näihin aikoihin vuodesta todella kiireinen ja ajoittain stressaantunutkin, joten blogijoulukalenteri ei tuntunut oikein sopivan siihen yhtälöön. Nyt mä vietän kuitenkin välivuotta ja vaikka mulla riittää puuhaa, mulla on kuitenkin vastapainoksi sopivasti vapaa-aikaa, joten tällä kertaa aika ei ole tälle puuhalle samalla tavalla esteenä kuin esim. viime vuonna.


Toinen juttu ja se asia, joka mut tänäkin vuonna sai pienen ikuisuuden pohtimaan tämän kalenterin toteuttamista (tai toteuttamattomuutta) oli se, että kuten lähes kaikki asiat - mä haluan tämänkin sitten tehdä kunnolla jos kerran teen. Mulla oli myöskin alusta lähtien mielessä, etten halua välttämättä tehdä niitä perinteisiä luukkuja kuten lahjaideoita miehille/naisille, omaa lahjatoivelistaa ja niitä monia lempi se ja se - postauksia. Ei sillä, että näissäkään mitään vikaa olisi, mutta mä itse en ainakaan jaksa lukea samoja/samantyylisiä postauksia monesta eri blogista ja mulla oli ajatuksena myös keksiä jotain kiinnostavaa ja hieman erilaista kuin muilla!


No jollei mitään edellämainittua löydy mun joulukalenterista, niin mitä se sitten sisältää? Mä jaan esimerkiksi vinkkejä täydellisen lahjan keksimiseen kenelle vain, lumisia kuvia ja pääsette kurkkaamaan mun joulukuiseen päivään my dayn muodossa. Tuttuun tapaan joulukuun ekana lauantaina on vuorossa blogitiimipostaus ja aion jakaa teidän kanssa myös mun winter bucket listin sekä monia muitakin juttuja edellämainittujen lisäksi. Jotta teille jää jotain jännitettävääkin niin en paljasta tällä erää enempää, vaan joulukuun mittaan ilmestyy joka päivä jouluaattoon asti uusi luukku tänne teidän iloksi :)

Miltäs tämä kuulostaa teidän mielestä? Ootteko yhtä innoissanne kuin minä? : Jenny

6 kommenttia :

  1. Innolla jään odottelemaan, että mitä sun keksimistä luukuista paljastuu!♥ ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes ihanaa kuulla, että siellä joku odottelee innoissaan mun postauksia!! ♥

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä tää sun kalenteri! Innolla jään oottamaan, minkälaisia postauksia oot keksinyt :-)

    VastaaPoista
  3. So awesomeee
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }