Sivut

10.12.2016

LUUKKU 10 - CHRISTMASSY THINGS X 4

Heipähei kaikki! Tää joulukuun alku on tuntunut kuluvan ihan supernopeasti tän lukukauden viimeiseen(!) tenttiin lukiessa ja näitä joulukalenteripostauksia suunnitellessa ja toteuttaessa. Luukku kympissä mä päätin jakaa teidän kanssa mun viime aikojen jouluisia puuhailuja, joten mennäänpä pidemmittä puheitta itse asiaan ;)


Pipareiden leipominen viime sunnuntaina sai joulumielen kohoamaan, vaikka ulkona satoikin vettä. Neilikka, kardemumma, kaneli ja inkivääri - kaikissa tuoksuu vaan niin paljon joulu, puhumattakaan sitten valmiista piparitaikinasta tai juuri uunista tulleista piparkakuista. Kun leipoessa vielä taustalla soivat joululaulut, ei joulufiiliksen nousemista voinut estää!


Oon viime aikoina soittanut taas enemmän pianoa ja yks lempparijutuista tähän aikaan vuodesta onkin soitella ja ajoittain myös lauleskella joululauluja. Siihen tarkoitukseen on paras tämä pelkästään joululauluja ja niiden sanoja sekä nuotteja sisältävä kirja, josta löytyy melkein kaikki mun joululaululempparit!


Spotifysta on myös tullut kuunneltua jouluista musiikkia, lempparit ovat ehdottomasti Diandran Kerran joulukuun aikaan-levy, Suvi Teräsniskan Tulkoon joulu ja Antti Tuiskun Minun jouluni sekä Minun jouluni 2.


Kynttilöiden valossa on oma tunnelmansa ja vuoden pimeimpänä aikana ne tuovat sitä kaivattua valoa. Jopa tenttiin luku on kynttilöiden valossa mukavampaa!

Mitä jouluista tai vähemmän jouluista sä olet puuhaillut viime aikoina? : Jenny

2 kommenttia :

  1. Noi pienemmät jutut on aina niitä, jotka sitä joulufiilistä luo rutkasti. ♥ Mäkin oon leiponut paristi jo joulutorttuja, tehnyt joulun ekat riisipuurot, koristellut joulukuusen ja kuunnellut joululauluja. Ootan innolla joululomaa, kun pääsee puuhaileen kaikkee joulusta niin paljon, kun sielu sietää ilman mitään velvollisuuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pienilläkin jutuilla saa kyllä äkkiä joulufiilistä nousemaan ♥ Sä ootkin ehtinyt jo aika paljon kaikkea jouluista puuhailla! Mä taas oon odottanut huomista päivää kuin kuuta nousevaa (just siks et pääsee puuhailemaan kaikkea jouluista) sillä mulla oli tänään vika tentti :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }