Sivut

7.12.2016

LUUKKU 7 - TAKAISINHEITTO JOULUKUUHUN 2013

Luukku seiskassa otetaan takaisinheitto joulukuuhun 2013. Silloin mulla oli jo tämä blogi, mutta kirjoiteltua tuli sen verran harvakseltaan (ja blogi oli vielä niin alkuvaiheissaan), että suurin osa tämän postauksen kuvista on täällä ennen julkaisemattomia. Halusin ottaa throwbackin vähän kauemmas kuin viime- tai edellisvuoteen, mutta kuitenkin sen verran lähelle nykyistä ajankohtaa, että saisin kuvitukseksi jotain järkevää. Siksi siis nimenomaan vuosi 2013. Nyt kuitenkin voitaisiin siirtyä pidemmittä puheitta kuvien ja muistelun pariin!




Joulukuusta 2013 mieleen on jäänyt ainakin se, että lunta saatiin odottaa Poriin tosi kauan. Lisäksi mieleen on jäänyt, että olin tapani mukaan mukana jossakin joulujuhlaesityksessä ja olin innoissani kun harjoiteltiin joulujuhlia varten. Vuodet ja esitykset on vaan menneet vähän sekaisin niin en nyt kuollaksenikaan pysty muistamaan mikä se vuoden 2013 juttu oli. Sen tiedän kuitenkin, että laulettiin jotain ja meitä oli useampi tyttö siinä mukana! Pari päivää joulun jälkeen oli kova myrsky ja käytiin silloin koko perhe Kallossa katsomassa isoja aaltoja ja myrskyävää merta.



Mieleen on jäänyt myös se, että annettiin äidille ja isälle mun siskon kanssa lahjaksi video! Yhdisteltiin videoon joulu- ja talviaiheisia kuvia mm. meidän Lapin reissuilta, Yyteristä & ihan kotinurkiltakin ja loppusilaukseksi laitettiin vielä (ainakin mun mielestä) yks maailman kauneimmista biiseistä - Yiruman A Winter Story Koska mä olin vanhempi ja mun siskon mielestä osasin todennäköisesti paremmin, mun tehtävä oli saada video kokoon. Se oli kyllä sellainen urakka ettei toista, mutta lopputulos oli kyllä palkitseva ja toi on yksi kivoimmista lahjoista, joita oon koskaan antanut/keksinyt.



Onko teille jäänyt 2013 tai jonkun muun vuoden joulusta jotain erityistä tai vaikka jotain ihan tavallistakin mieleen? Olisi ihana kuulla myös teidän jouluisia muistoja, joten jakakaa ihmeessä niitä kommenteissa! : Jenny

2 kommenttia :

  1. Ihana tb- postaus jouluisilla viboilla♥ Vou muuten mitkä aallot!! Enpä oo ennen Suomessa nähnyt tommosia! :o Mulla ei kyllä oo jäänyt mikään joulu silleen erityisesti mieleen, mutta yksi muisto mulla kyllä on! Se on se, kun iskä aina jokaisena aattona meni ettimään pukkia, ja aina se pukki tuli just silloin kun iskä oli poissa :( Haha kerran oli sitten sattunut pieni kömmähdys, ja pukin hihasta pilkotti iskän paidanhiha! :'D Silloin pikku-Anniinan epäilykset heräsivät...

    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon! Aattelin, että tällainen tb olisi kiva lisä tähän kalenteriin ja vähän erlainen, mutta silti jouluinen postaus :) Noi aallot oli kyllä hurjat ja muistan edelleen sen tuulen mikä silloin oli... Kun noilla kallioilla seisoi niin tuntui kuin olisi hetkenä minä hyvänsä lähtenyt lentoon. Haha, hauska tuo sun muisto - kiva kun kerroit sen ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }