Sivut

17.12.2016

LUUKKU 17 - LAHJOJEN PAKETOINTIA




Mä oon niin tyytyväinen siitä, että tänä vuonna onnistuin hankkimaan kaikkien lahjat ajoissa. Tää välivuosi on edesauttanut mukavasti sitä, etten oo ollut niin monen asian kanssa viime tipassa kuin yleensä - kelpaa kyllä :D Mutta palatakseni hieman lähemmäs tämän postauksen varsinaista aihetta, mä paketoin torstain ja perjantain aikana mun tämän vuoden joululahjat ja nautin siitä kyllä suuresti, ehkä enemmän kuin koskaan. Vain minä, mun ajatukset ja tunnelmavalaistu huone. Vain onnistumisen tunne hyödyllisistä hankinnoista, jotka kaikilla tulevat varmasti käyttöön. Ilo siitä, että kerrankin onnistuin saamaan aikaan siistejä paketteja. Lämmin joulumielen tunne virtasi läpi kehon ja mä fiilistelin sitä tunnetta, annoin sen vallata mut. Joulu, mä olen valmis!

Oletko sä jo paketoinut lahjat ja pidätkö siitä vai et?: Jenny

2 kommenttia :

  1. Oi miten nättejä paketteja♥ Mä oon paketoinut muutaman lahjan, mutta oikeastaan moni lahja on vielä vaiheessa! Tänä vuonna mä oon kyllä tekemässä lahjat itse, joten saan ne maanantaina pakettiin :) Mä koitin paketoida poikaystävän lahjat jollain japanilaisella tyylillä, eikä kyllä onnistunut! Sillä ihan perinteisellä tyylillä tuli parhaat :D

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, musta tuntuu että tänä vuonna tuli pitkästä aikaa kivoja paketteja myös ulkonäöllisesti! Vielä on ihan hyvin aikaa, varsinkin jos jo alkuviikosta pääset paketointihommiin :) Oi noi itsetehdyt lahjat kuulostaa niin kivoilta!! Mä en oo koskaan tainnut kokeilla mitään erilaisia paketointityylejä, perinteinen on paras :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }