Sivut

3.12.2016

LUUKKU 3 - BT CHRISTMAS EDITION

Joulukuun eka lauantai tarkoittaa tuttuun tapaan uutta blogitiimipostausta ja nyt onkin vuorossa jotain vähän erilaista kuin aiemmin! Me päätettiin nimittäin tyttöjen kanssa hankkia kukin yhdelle tiimin jäsenelle pieni joululahja. Mä kirjoitin meidän nimet paperilapuille ja arvottiin näin kuka saa paketin keneltäkin. Mun mielestä tämä oli aivan ihana idea, varsinkin kun blogitiimistä on itselle tullut todella tärkeä juttu kuluneen suunnilleen puolen vuoden aikana Arpa osui mun kohdalle sillä tavalla, että mä vastaanotin lahjan Heliltä ja nyt pääsettekin kurkkaamaan, mitä mun paketti piti sisällään!



Mä sain siis Heliltä tämän kuvissa näkyvän jouluisen mukin täynnä jouluisia teemakuja. Kaikkia en oo vielä ehtinyt koemaistaa, mutta kun yhdistetään joulu ja tee niin eihän siitä kai voi edes huonoa yhdistelmää keksiä haha :D Tähän lahjajuttuun tuli mun kohdalla ihana lisä myös siitä, että mä sekä annoin oman juttuni Anniinalle ihan face to face ja pääsin näkemään saajan reaktion että myöskin sain oman pakettini Heliltä niin että pikaisesti samalla nähtiin.



Menkää ihmeessä kurkkaamaan myös esimerkiksi mitä mä keksin Anniinalle ja Krista Jonnalle. Muiden tyttöjen blogitiimipostaukset pääset siis lukemaan vielä tämän päivän aikana klikkaamalla alla olevia linkkejä. : Jenny

Jenna Sini / Krista / Anniina / Heli Jonna /

4 kommenttia :

  1. Oii olipas Heli keksinyt kivan lahjan! Mä haluisin jonkin joulumukin, sillä siitä kelpaisi kyllä hörppiä tää joulukuu aamukahveja ja glögiä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin joulun aikaan joulumuki kyllä kelpaa!! ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }