Sivut

29.3.2014

LEVI ~ OSA 1

Vähänkö tuntuu oudolta kirjottaa tästä Lapin reissusta nyt ku ulkona on niin keväistä. Ajattelin nyt kuitenkin tehä nää postaukset vaikka kotiuduttii tuolta jo pari viikkoo sitten. Mulla on kuiteski jonkun verran kuvia ja halusin kertoo matkasta eli parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Mutta nyt siis siihen asiaan... ;D Reissu oli siis tosi ihana jälleen kerran. Ilmat oli aika vaihtelevia, parina päivänä tuuli tosi kovaa ja parina sato lunta silleen et hyvä ku eteensä näki. Muina päivinä oliki sitte oikee unelmasää eli pari astetta pakkasta ja ihana auringonpaiste.


Mitään sen ihmeellisempää ohjelmaa meillä ei ollu kuin että lasketeltii, hiihdettii ja nautittii talvesta & maisemista ja rentouduttii. Nii ja syötii ja nukuttii jne. :D Lihakset sai tehä iha kunnolla töitä ku laskettelin ja hiihdin koko talven eestä. (Jota siis ei kunnolla ollu ainakaa täälläpäi Suomee ku joku 3 viikkoo.)


Tuossa siis mökki jossa majailtii ja aah lunta ♥ Luulen että mä oon nyt tullut niin pahasti Lapinhulluksi että mun on päästävä sinne vielä aika monta kertaa uudelleen :) En mä silleen osaa sanoa miks siellä on musta niin ihanaa, mut jotenki siellä on vaan nii kaunista ja silleen "vapaata". Tällä kertaa tuntu vielä erityisen ihanalta, koska Porissa ei ollu ollu lunta enää johonki parii kolmee viikkoo ja sitte mä talvenrakastaja pääsin tonne kinoksien keskelle.


Eniten Lapissa mä rakastan varmaan noita auringonlaskuja, joista tässä yks. Taivas värjäytyy siellä usein tollee jännästi ja en tiiä kuvittelenko vaan mut musta siellä on muutenki jotenki erilainen taivas ku täällä, varsinki just iltasin. Mutta nyt mä varmaan jätän höpinät tältä erää ja pian tuleeki sitten jo 2. osa tästä reissupostauksesta, johon on tulossa paljon kuvia niinku pyydettiin :)

Hyvää lauantain jatkoo sitte vaan kaikille!    ♥: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }