Sivut

25.10.2014

VUOSI BLOGGAAMISTA TAKANA

Tämä on 78. postaus tässä blogissa. Lukijoita on tällä hetkellä 17. Kommentteja on lähetetty 102. Kuvia on julkaistu yli 600. Mutta nää on vaan lukuja, jotka ei sinänsä kerro mitään. Enemmän kertoo se, mitä oon oppinu ja kokenu tän vuoden aikana. Oon kokenu onnistumisia ja epäonnistumisia. Oon melkein repiny hiukset päästä kun en oo osannu tehdä blogin ulkoasusta omia silmiäni miellyttävää. Oon tullut onnelliseksi ihanista kommenteista. Oon kokenut stressiä, kun aika ei oo riittänytkään bloggaamiseen. Mua on ärsyttänyt kun hyvän tekstin oheen ei oo ollut kuvia. Oon kokenu onnistumisen huumaavan tunteen kun johonkin postaukseen on sadellut kommentteja ja katselukertoja. Lyhyesti sanottuna tää eka vuosi bloggaamisen parissa on antanut mulle paljon.




Tänä päivänä oon blogiini melko tyytyväinen, vaikka parannettavaakin vielä toki on. Haluaisin esimerkiks tehdä uuden bannerin mutta ärsyttää syvästi kun en osaa tehdä just sellasta minkä haluisin. Toinen juttu mikä mua tällä hetkellä ärsyttää on toi otsikon ja päivämäärän väli. Mä en vaan saa sitä millään pienemmäksi/pois. Ne yleisimmät koodit mitä hommaan googlettamalla löytyy ei yksinkertaisesti toimi mulla... Saa antaa vinkkejä, jos jotain aiheesta tietää!! Muuten huomasko joku jo mitä sivupalkkiin ilmesty eilen? Jos ei niin kattokaa, vähänkö oon ylpee siitä et osasin tehä noi! ;)



Vaikka kaikki ei ookkaan aina mennyt suunnitelmien mukaan, oon tyytyväinen moneen juttuun. En oo esimerkiksi joutunu poistamaan kuin yhden kommentin sisältönsä vuoksi. Sen sijaan oon saanu tosi paljon kannustavia kommentteja ja mua on neuvottu ja autettu loppujen lopuksi aika paljon. Alkuaikojen mietteet siitä, lukeeko kukaan koko blogia ovat vaihtuneet iloon ja luottamukseen siitä, että kyllä lukee. En kaipaa 500 päistä lukijajoukkoa, vaan mulle riittää se, että joku on kiinnostunut siitä, mitä mä täällä höpötän. :D Tietenkin jokainen uusi kasvo lukijaboxissa ja jokainen kiva kommentti saa hymyn huulille.
  Mä nautin bloggaamisesta päivä päivältä enemmän ja toivon, että tää into hommaan säilyykin. Toivon myös, että mulla ois enemmän aikaa tähän harrastukseen, mutta näillä mennään... Toivottavasti te kaikki ihanat seurailette tätä blogia vielä ensi vuonna samaan aikaan. Kiitos, että ootte olemassa!



Viettäkää rento viikonloppu ja tehkää pieniä kivoja juttuja tän pimeyden ja harmauden keskellä! : Jenny

8 kommenttia :

  1. Oot tosi kaunis! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ootpas nättinä! :)

    http://hennalaine.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Itse oon uusi täällä ruudun takana, enkä ole vielä kauaa ehtinyt sun blogin matkassa olemaan, mutta vaikuttaa kyllä sisältönsä puolesta tosi hauskalta ja jotenkin omaperäiseltä (ihan hyvällä tavalla siis ;-))! :-)

    http://teilleprinsessoillle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! toivottavasti tykkäät jatkossakin :)

      Poista
  4. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks for your lovely comment! ♥ and welcome to follow my blog :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }