Sivut

19.10.2014

IHANA VIIKONLOPPU

Mooi! Yritin jo eilen tulla postailemaan, mutta blogger temppuili, joten täytyi sitten siirtää bloggailu myöhemmäksi. Tänä viikonloppuna oon ottanu vaan rennosti (mitä nyt eilen tuli tehtyä "vähän" läksyjä). Tänään meille on sitten taas tulossa vähän sukulaisia siskon 15v. synttärikahveille. Ihan hassua oikeesti miten se pikkusiskokin on jo tuon ikäinen ;)
  Tää viikko oli taas raskas koulun osalta, joten oon nyt kyllä ollut superiloinen tästä viikonlopusta. Vielä iloisempi oon kuitenkin siitä, että ensi viikolla on koulua vain maanantaina ja tiistaina, minkä jälkeen alkaa se kauan odotettu syysloma. Nää kuvat on torstailta, milloin mulla oli hyppärillä niinkin kivaa ajanvietettä kuin hammaslääkäri... Matkalla nappasin kuitenkin nää ihanan syksyiset kuvat, jotka halusin ehdottomasti tulla jakamaan teidänkin kanssa. :) Vielä muuten pakko sanoa, että kuunnelkaa toi biisi, yks tän hetken lemppareista ja ainaki mä tuun tosta niin hyvälle tuulelle!












Tällä kertaa ei muuta, seuraavalla kerralla kuulettekin sitten jo lomailufiiliksiä! Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!: Jenny

4 kommenttia :

  1. vau, upeita kuvia! syksy on vaan niin ihana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! syksy onkin ihanaa aikaa (ainakin silloin kun ei sada vettä) :)

      Poista
  2. Noi lehtikuvat on niiiin kivoja! Syksyssä parasta on vaahteranlehdet!:)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }