Sivut

14.5.2015

HELATORSTAIN HÖPINÄT

Heippa taas! Aattelin tulla vähän kertoilemaan kuulumisia, sillä muuten ois saattanut käydä niin että oisitte kuulleet musta seuraavaks vasta kesäkuun puolella. Hommat on nimittäin päässyt tässä vähän tai oikeastaan vähän enemmänkin kasaantumaan kun oon sairastanut käytännössä 3 viikkoa putkeen. Olinhan mä nyt siinä välissä muutamia päiviä koulussa mutta kuitenkin. Perjantai, maanantai ja tiistai mulla on aikaa kiriä muita kiinni, tehdä enkun kirjoitelma ja 6 sanakoetta (4 ruotsista ja 2 saksasta), minkä jälkeen alkaakin sitten jo koeviikko. Lisäks pitäis mennä inssiinkin sillä oon joutunut siirtämään sitä näiden sairasteluiden takia jo useemman kerran. Niin ja tietysti ilmoittautua vielä syksyn ylppäreihinkin, huhhuh kun kuumottaa jo ajatuskin! Kaikeksi onneksi mun koeviikko on kuitenkin melko kiva, tai no niin kiva kuin koeviikko nyt voi olla. Mulla on nimittäin kaks vapaapäivää ja kokeet jakaantuu melko tasaisesti.


On tässä silti kaikkea kivaakin luvassa, sillä esim. lauantaina oon menossa Sunrise Avenuen keikalle Helsinkiin! Pakko ilmoittaa, jos joku on vielä onnistunut sen tiedon välttämään, hehe :D Ja sitten ne kaks päivää, jotka tohon koeviikon jälkeen jää, ei sisällä oikeastaan minkäänlaista ohjelmaa paitsi parit kokeidenpalautukset eli ihanan rentoa meininkiä sitten lukemisen päätteeksi luvassa. Oon myös tässä miettinyt jos aloittaisin yhden kuvahaasteen, mutta siitä sitten myöhemmin lisää...


Mä lähden tästä nyt ruotsin kirjojen pariin!  Niin ja illalla sit kannustetaan Leijonat voittoon!! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }