Sivut

14.1.2016

MY DAY - TURUN ABIPÄIVÄ 14.1.

Moikka! Edellisestä postauksesta on taas päässyt kulumaan jonkin aikaa, joten ajattelin tulla kertomaan hiukan tän päivän Turun reissusta, jossa oltiin koulun kautta. Tutustumiskohteena oli siis Turun yliopisto. Mä en ihan hirveästi uutta tietoa saanut, sillä viestintää (jota oon ajatellut pyrkiä opiskelemaan) ei kyseisessä kaupungissa oo tarjolla. Kavereiden seurana oli kuitenkin kiva olla ja tarvin tätä reissua myös mun opon suoritusmerkintää varten. Päivän aikana tuli vähän kuvattuakin, toi mun vanha pikkukamera kun on niin kätevä ottaa mukaan. Tässä onkin kuvituksena joitakin räpsyjä talvisesta Turusta, niin nättiä!



Aamulla bussi lähti jo klo. 8 kohti Turkua ja oli kyllä työn ja tuskan takana saada kömmittyä kuudelta aamulla esiin peiton alta. Bussissa aloin sitten pikku hiljaa heräillä kunnolla kun kaveri yritti opettaa mut ratkaisemaan Rubikin kuutiota, joskin tulokset taisi jäädä melko heikoiksi... Perillä yliopistolla oli vastassa sellainen ruuhka ettei paremmasta väliä. Kierreltiin jonkin aikaa aluetta ja esittelypisteitä, käytiin kuuntelemassa vähän kielten opiskelusta ja lopulta päädyttiin kasvatustieteiden esittelyyn. Näiden jälkeen lähdettiin kohti keskustaa.



Päivän aikana tapahtui kyllä yhtä sun toista, mikä on mulle edit: meille enemmän kuin tyypillistä, haha :D Tuli muun muassa vähän harhailtua useampaankin otteeseen ja etsittyä vessaa hyvä tovi... Hyvä esimerkki oli matka yliopistolta keskustaan, joka kesti hiukan kauemman kuin piti meidän loistavien krhmm kartanlukutaitojen ansiosta. Paluumatkalla bussille oltiinkin sitten viisaampia ja varattiin reilusti aikaa, jonka ansiosta oltiin puolestaan etuajassa.



Loppujen lopuksi ei ehditty kauppoja kiertelemään kovin pitkään, mutta mulle tarttui kuitenkin mukaan pitkät urheiluhousut, jotka onkin olleet jo jonkin aikaa etsinnässä. Omistan sellaiset nimittäin vaan lyhyenä ja nekin on vähän isot, koska ei oo alunperin mun... Paluumatkakin kului lopulta aika nopeasti matkaeväitä mutustaen ja mm. tulevaisuudensuunnitelmista jutellen. Ja ehdimpä mä kirjoittaa tän postauksenkin valmiiksi luonnoksiin, vaikka se puhelimella vähän hitaanpuoleista olikin.



Ootteko te olleet jossakin pikku reissussa viime aikoina? Missä ja minkä takia? : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }