Sivut

12.1.2018

HAASTE VUODELLE 2018 - 365 PÄIVÄÄ, 365 KUVAA

Hullua tai ei, niin mä starttasin vuoden ekana päivänä uudelleen 365 kuvaa -haasteen! Tarkoituksenani on siis kaikessa yksinkertaisuudessaan (tai sitten ei) ottaa joka päivä vuoden ajan vähintään yksi kuva. Tämä sama tuli toteutettua pari vuotta sitten, mutta silloin en aloittanut vuoden ensimmäisestä päivästä, vaan vasta heinäkuussa. Kesto oli kuitenkin sama ja olin aika tyytyväinen siihen, miten loppujen lopuksi onnistuin. Moni juttu mun arjessa on parin vuoden takaisesta muuttunut, joten kuvistakin tulee varmasti erilaisia tällä kertaa. Oon myös ikuinen "projekti-ihminen" eli tässä pääsee sekin puoli musta jälleen esiin.

päivä 1, kuva 1
Ettei tämä vain muuttuisi liian helpoksi, mulla on muutama sääntö kuviin liittyen: selfieitä ei hyväksytä ja puhelimella kuvattuja kuviakin vain jos mitään muuta ei ole. Lisäksi haluaisin tämän haasteen myötä kokeilla mahdollisimman paljon erilaisia kuvaustapoja, perspektiivejä ja käyttää mun kumpaakin objektiivia. Haluaisin ylipäätään, että nää kuvat kertoisivat mun arjesta, mutta silti olisivat erilaisia. Ei siis päivä toisensa perään kuvia aamupalasta tai yliopiston käytävistä, vaikka toki joskus varmaan niitäkin. Aika näyttää mitä tästä tulee, mutta alkuun oon tän projektin kanssa ainakin ihan kunnioitettavasti päässyt.

päivä 3
Oisitteko te edellisen kerran tapaan kiinnostuneita seurailemaan tätä mun projektia? 💜: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }