Sivut

2.2.2014

POSTCROSSING PART 2

Noniin nyt on sitten luvassa postcrossing part.2 ! Tällä kertaa saatte ihailla kuvia näistä mun saamista korteista. Kuvatekstit kertovat mistäpäin maailmaa kyseinen kortti on tullut. Ihan kaikkia kortteja en oo jaksanut kuvata, niitä on nimittäin jo sen verran paljon... Lisäksi haluan vielä kertoa minkä takia oon niin rakastunut tähän harrastukseen ♥ :)

Kiina (eka mun saama postcrossing-kortti)


Kanada

Brasilia (tällä hetkellä ainoo kortti Etelä-Amerikasta)
  
Kiina


Etelä-Korea


Singapore


Kanada


Tsekki
  
joulukortti Belgiasta


Taiwan

Haluun nyt vielä kertoa miksi oon niin rakastunut tähän harrastukseen :) Voisin ensinnäkin puhua/kirjoittaa aiheesta loputtomiin :D Mutta siis...
  Mun kielitaito on kehittynyt postcrossingin ansiosta ja oon sitä mieltä että tästä oppii oikeesti paljon paremmin kieltä kuin opettelemalla siitä lukion enkunkirjasta jotain sanastoo jota ei ikinä tuu tarviimaan. (Ainakin meidän enkunkirjoissa on tosi outoo sanastoo.) Englannin lisäks oon siis oppinut tän avulla paremmin myös saksaa kun oon kirjotellu myös saksaks näitä kortteja :)
  Tää on aika ilmiselvääkin mut noi kortit on vaan niin hienoja/kivoja ja ne piristää mun päiviä ihan älyttömästi. Ja se tunne on oikeesti niin paras kun tuut puol viideltä koulusta ja sua odottaa kotona kortti vaikka Amerikasta!
  Ja sitte kun siellä postcrossing-sivustolla on sellanen viestihommeli et voi kiittää toisii niistä korteista mitä on saanu yms. niin oon saanu niin ihania viestejä. Ihmiset on kehunu mm. mun käsialaa ja toivottanu hyvää viikonloppua tai lomaa jne. Ja sit tietysti yritän itekkin kirjottaa kivoja viestejä kun saan aina niin kivoja...
  Oon tosi kiinnostunu vieraista kulttuureista ja rakastankin yli kaiken niitä kortteja, joissa ihmiset kertoo jotain mielenkiintosta niiden kotimaasta.
  Odotan nyt myös aika jännityksellä erästä kirjettä... Oon nimittäin saamassa postcrossingin kautta kirjekaverin Singaporesta! Jos tää juttu nyt vaan onnistuu niin oon kyllä tosi iloinen... Oon nimittäin jo pitkään haaveillut ulkomaalaisesta kirjekaverista. Tärkein asia postcrossingissa on mulle kuitenkin se että tuun siitä aina niin iloseks. Postcrossing piristää mua melkein joka päivä ja se on yks tärkeimmistä syistä miks harrastan sitä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }