Sivut

25.8.2014

MUN M ON MUSIIKKI

Tää postaus on odotellut julkaisua tosi kauan, koska aina on tullut jotain akuutimpaa postattavaa. Tänään oli kuitenkin just sopiva hetki laittaa tää tänne, sillä viime aikoina ei oo tapahtunu oikeastaan paljon mitään. Sitä perusarkea vaan. Herätys, kouluun, opiskelua, kotiin, läksyjä, ruokaa, läksyjä, joku lenkki silloin tällöin. Tänne blogiin on sen sijaan tulossa jonkinnäköistä ulkoasupäivitystä kunhan tästä ehdin... suunnitelmat on ainakin kovat! :) mutta nyt asiaan...

Ananas: Ananas on yks mun suurimmista herkuista ja voisin tunkee sitä varmaan joka ikiseen salaattiin... Ja mikä parasta se ei oo ees epäterveellistä!

Bloggaaminen: Bloggaamisesta on tullut mulle tärkeä ja rakas harrastus. Blogi on hyvä paikka julkaista onnistuneimpia kuvia ja kertoa kaikkea kuulumisista katsomisen arvoisiin leffoihin. Teidän lukijoiden kommentit piristää mun päiviä ja nautin yleensäkin siitä että mulla on paikka jonne saan kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta.

Cottage: Meidän perhe viettää kesäisin mökeillä paljon aikaa. Siellä näkee aina vähän sukuakin sillä heidät löytää naapurista tai saman katon alta. Mökkeily kuuluu erottamattomasti mun kesään!

D
iandra Flores: Oon tykänny Diandrasta Idolsin koelauluista asti. Hänellä on aivan upea ääni ja kiva, iloinen persoona. Karismaa löytyy vaikka muille jakaa ja tulee vielä pääsemään pitkälle urallaan! Yks mun suurimmista idoleista siis kyseessä...

Esiintyminen: Esiintyminen jännittää aina yhtä paljon, mutta onnistuneesta esityksestä saa myös ihan mielettömästi energiaa.

Family: Perhe on mulle tärkee tuki ja turva. Vaikka kaikki menis päin mäntyä, tietää et siellä on ne pari ihmistä, jotka on aina sun puolella.

Grandparents: Myös isovanhemmat on mulle tosi tärkeitä ja tykkään viettää heidän kanssaan aikaa. Molemmat isovanhemmat asuu suht lähellä, joten nähdäänkin melko usein :)


Harry Potter: Oon lukenu paljon kirjoja elämäni aikana. Useita kymmeniä, ellei jopa satoja, mutta yksi kirjasarja on kaikkien muiden yläpuolella. Harry Potter. Ne olivat ensimmäisiä lukemiani paksumpia kirjoja ja niiden myötä lopullisesti innostuin lukemisesta. Ja yhä, lähes kymmenen vuotta myöhemmin, tarina jaksaa kiinnostaa, yllättää ja jopa koskettaa.

Innostuminen: Innostun helposti uusista jutuista, olipa se uusi juttu sitten harrastus, kouluaine tai jokin ruoka.

Jos: Jossittelen ihan liikaa. Varsinkin kun joku menee pieleen mietin et jos olisinki tehny niin tai näin, niin mitä ois tapahtunu.

Kirjoittaminen: Oon tässä vuosien varrella kirjoittanu kaikkee runoista päiväkirjaan. Kirjoittaminen on mulle tietynlaista terapiaa. Saa purkaa ajatukset päästä paperille. Kirjoitan tän blogin lisäksi novelleja ja runoja ja joskus saan aikaiseksi jotain vähän pidempääkin tekstiä.

Lappi: Osa mun sydämestä kaipaa aina Lappiin. Oon käynyt siellä tähän mennessä neljä kertaa. Rakastan sitä rauhaa ja hiljaisuutta, luontoa, paukkuvia pakkasia ja aurinkoisia latuja sekä rinteitä.

Musiikki: En tiiä mitä tekisin ilman musiikkia. Soitan pianoa, joka on mulle rakas harrastus. Tykkään tosi paljon myös laulamisesta ja musiikin kuuntelemisesta. Musiikki on mulle paras tapa rentoutua.

Neulominen: Nautin neulomisesta ja kaikista muistakin käsityöjutuista tosi paljon. Nuorempana se oli mulle oikeastaan harrastus, sillä askartelin ja tein käsilläni kaikkea viikoittain. Nykyään tää harrastus on jäänyt harmillisesti vähemmälle, koska sille ei vaan oikein riitä aikaa.


Omena: Toinen tällänen terveellinen herkku, jota voisin syödä vaikka kuinka paljon.

Postcrossing: Postcrossing tuo mun päiviin tosi paljon iloa. En tiiä melkein mitään parempaa kun se, että pitkän koulupäivän jälkeen huomaa et on saanut kortin toiselta puolelta maailmaa!

Queen: Tämä nyt tähän ihan sen takia etten oikein muuta sanaa keksinyt ja oon kyllä silleen kiinnostunut noiden kuninkaallisten elämästä et seuraan aina esim. kuninkaallisia häitä.

Rehellisyys: Yks luonteenpiirteistä, jota arvostan eniten. Jos mä kysyn esim. mielipidettä blogin ulkoasusta, haluun kuulla sen ihan oikeasti ja mua ärsyttää jos saan jotain "on se ihan kiva" vastauksia. Rehellisyys on tosi tärkeää kaikissa ihmissuhteissa ja koska odotan sitä muilta, pyrin siihen myös itse.

Sunrise Avenue: Sunrise Avenue on ollu mun lempparibändi viimeiset seitsemän vuotta. Laulajalla on ihana ääni, tykkään hirveästi sanoituksista ja jaksan kuunnellla biisejä aina vain uudelleen ja uudelleen. Yks mun suurimmista unelmista ois joskus päästä kyseisen bändin keikalle!

Talviurheilulajit: Tykkään hiihtää ja luistella ja rakastan laskettelua. Talvella lenkkeilyssäkin on ihan oma tunnelmansa ja jääkiekko on huippua penkkiurheilua...

Unelmat: Unelmointi on ihanaa ja rentouttavaa ajanvietettä. Oon suunnitellut esim. jotain viis vuotta mitä laitan päälle sitte ku pääsen sille unelmieni keikalle... ja miettiny mihin maihin matkustaisin jos voittasin lotossa jne.


Valokuvaus: Oon innostunut tässä viimeisen vuoden aikana ihan hirveästi valokuvauksesta. Siinä on jotain koukuttavaa kun saa hyviä kuvia nii sitte haluaa koko ajan vaan kuvata lisää ja lisää.

XD: Tästä ei oo muuta sanottavaa ku "hymiö jota käytän eniten".

Ystävät: Ystävät on vaan niin tärkeitä. Ystävyys kuuluu ehdottomasti elämän tärkeimpiin asioihin ja sen on yks niistä asioista, joita arvostan todella paljon senkin vuoksi että oon kokenu sellaisiakin aikoja, milloin niitä ystäviä ei ole juurikaan ollut.

Zzz: Nukkuminen on yks arjen nautinnoista ja mä huomaan ainaki heti mielialassani jos oon nukkunu liian vähän. Silloin oon ärtynyt ja en oikeen pysty keskittymään mihinkään, mutta silloin myös nauran tosi tyhmille asioille :D

Åbo: Turku on mulle Porin jälkeen se tutuin kaupunki. Oon käynyt siellä monet kerrat esim. shoppailemassa ja se on vaan kiva kaupunki :)

Ässät: Kotikaupunkini Porin jääkiekkojoukkue, jota fanitan henkeen ja vereen. Jääkiekko on ehdottomasti paras penkkiurheilulaji!

Ötökät: Tarviiko tätä edes selittää? Kaikki mut tuntevat tietää, että pelkään kuollakseni kaikkia ötököitä hyttysistä ja muurahaisista amppareihin.

Mitäs tykkäsitte ja paljastuiko musta jotain uutta? ;) : Jenny

2 kommenttia :

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }