Sivut

25.9.2014

MAANANTAI MUN MATKASSA

Kuten otsikostakin (ehkä) huomaa tein tän my dayn maanantaina mut koska koeviikko alko keskiviikkona ehdin julkaisemaan tän vasta nyt... Tänään olin kotona jo puol kahdeltatoista, sillä mulla oli vaan bilsan koe. Huomenna mulla ei oo koetta eikä valmistelua eli mulla on vapaata. Ja vielä perjantaina! :) Ens viikolla kokeet jatkuu kuitenkin taas ja vuorossa on toinen bilsa, pitkä matikka, ruotsi ja enkku. Nyt kuitenkin siihen varsinaiseen aiheeseen...
  Lupailin muistaakseni joskus kesällä tehä tällästä my daytä koulu/arkipäivästäkin. Viikonloppuna muistin sitte tän aiemman lupaukseni ja päätin toteuttaa sen nyt heti maanantaina. Aamulla olin tosin niin väsynyt, että meinasin unohtaa koko jutun, mutta tässä tää nyt kuitenkin on. Tää ei oo mitenkään ihmeellinen, mutta halusin näyttää millasia mun ihan perus arkipäivät on tälleen ennen koeviikkoa. Jakson alussa on yleensä vähän löysempää eli silloin ehtii paremmin tehdä muutakin ku koulujuttuja. Mun perusmaanantai näyttää siis jokatapauksessa tältä...

6.30 kello soittaa ja revin itteni ylös, väsyttää ihan älyttömästi

6.55 vaatteet päällä, seuraavaks hiustenlaitto ja meikkaus

7.22 aamupalaa

7.43 enää takki ja kengät ja oon valmis lähtöön

7.48 lähden linkkapysäkille, ulkona tuntuu jotenkin tosi kylmältä


8.01 linkassa on hyvää aikaa selata lemppariblogit läpi

8.13 linkka on perillä kaupungissa, nyt täytyy vielä kävellä vähän matkaa

8.20 koululla ja kymmenen minuuttia tunnin alkuun, mulla ja Oonalla on onneksi samaa :)

8.30 psykologian tunti alkaa

9.50 ehditään hetki olemaan koko porukallla eli mä, Ida, Oona ja Tia



10.06 ruotsii

11.14 Ruotsin tunti loppuu ja mulla on kirjan välissä tehtävä jota en ees tienny olevan olemassa, nimittäin kirjoitelma jonka muut oli tehny joskus pari viikkoa sitten kun olin yhden päivän pois koulusta. Miksi ihmeessä se tehtävä piti antaa just nyt kun koeviikko alkaa keskiviikkona?!

11.31 matikantunti alkaa

12.12 ruokailu ja tylsyys iskee koska kaikki kaverit on aikasemmassa ruokailussa :/

12.35 Oon nopeesti syöny kun oon vähän nirso kouluruuan suhteen. Alan siis kirjottaa tätä postausta bloggeriin.


12.50 matikantunti jatkuu

13.11 Jee enää yks tunti ja sit kotiin! Jatkan täs välkäl tän postauksen kirjotteluu luonnoksiin.

13.20 bilsan tunti alkaa


14.28 päästään vähän etuajassa kun tää oli tällänen rento kokeeseenvalmistautumistunti

14.31 Pääsen kirjastolle ja alan kirjoittelemaan ruotsin ainetta.

15.04 lähden kävelemään torille

15.15 bussi lähtee kohti kotia

15.34 Vihdoin kotona!

15.44 välipala-aika

16.03 jatkan ruotsin kirjoitelmaa


16.39 kirjoitelma valmis ja tauon aika

17.10 matikantehtävien kimppuun

17.42 matikanlaskut laskettu, nyt onkin aika tarttua psykologian kirjaan

17.59 Syömään, nälkä ehtikin jo yllättää...

18.24 jatkan psykologian lukemista


19.50 Käyn syömässä vähän iltapalaa.

20.04 vielä vähän niin kirja on käyty läpi...

20.39 seuraavan päivän tavaroiden pakkaus ja pikkuhiljaa suihkuun

21.08 vuorossa vielä viimeiset psykologian kappaleet

22.07 hammaspesulle

22.15 kello soittamaan ja sitten unten maille

Hyvää loppuviikkoa! : Jenny

2 kommenttia :

  1. Aivan mielettömän ihana blogi sinulla! Selkeää tekstiä, kauniita kuvia ja mitä kaunein kirjoittaja :) Liityin lukijaksesi <3

    Käy ihmeessä kurkkaamassa myös minun blogini, jos kiinnostaa :)

    <3: http://sofialaurent.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! ♥ tällasta palautetta on niiin ihana kuulla! käyn kurkkimassa sun blogiin myös :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }