Sivut

30.12.2014

MINUN VUOTENI 2014

Moi kaikki! Nyt on aika kurkata mitä kaikkea mun vuoteen 2014 kuului... Lyhyesti sanottuna vuosi oli tapahtumarikas ja onnellinen, varsinkin kesäkuukaudet oli huippuja! Kuten kaikkiin vuosiin, myös tähän kuului niitä surullisempiakin hetkiä: oli stressaavia asioita, sairastelua, pieleen menneitä juttuja yms. muttei kuitenkaan mitään ikävämpää. Vuosi 2014 oli hyvä, joten toivotaan että ens vuodesta tulee vähintään yhtä hyvä.

TAMMIKUU


Kun palasin ajassa taaksepäin tammikuuhun, päässä löi ihan tyhjää. Mitä silloin tapahtui? Ainoo mieleentuleva juttu oli mun synttärit, eikä niissäkään mitään kovin ihmeellistä ollut, ne oli ihan vaan pienimuotoset kahvittelut isovanhempien ja kummien kesken. Virkistin siis vähän mun muistia ainoon siltä kuulta olevan postauksen avulla ja tulin siihen tulokseen että mulla on ollut paljon kouluhommia ja oon stressannu niistä mulle ominaiseen tapaan... Toinen juttu mitä tammikuulta tai oikeastaan koko viime talvelta muistu mieleen oli se, miten paljon kaipasin sitä kunnon talvea!

HELMIKUU


Helmikuussa koulun osalta alkoi hieman helpottaa ja postailinkin muun muassa postcrossingista. Päällimmäisenä mieleen jäi kuitenkin hiihtoloma, sitä edeltäneet wanhojen ja penkkareiden katselut ja Sappeelle tehty laskettelureissu. Helmikuussa katselin myös olympialaisia ja toteutin ensimmäisen blogihaasteeni.

MAALISKUU


Maaliskuun alussa lähdettiin Leville. Reissu oli ihana, mutta sen jälkeen koulu alkoi painaa taas armottomasti päälle, minkä takia Lappi-postauksetkin ilmestyivät vasta pari viikkoa reissun jälkeen. Maaliskuu oli tänä vuonna jo täysin lumeton ja muistan niin sen kun itse toivoin vielä että sataisi lunta, kun taas muut olivat innoissaan aikaisesta keväästä. :D

HUHTIKUU


Huhtikuusta jäi päällimmäisenä mieleen Oonan kanssa tehty Tampereen reissu. Ensinnäkin oli ihan huippua viettää Oonan kaa koko päivä yhdessä, sillä lähennyttiin tosi paljon. Toisekseen olin toista kertaa elämäni aikana junassa ja löysin noin puoli vuotta etsinnässä olleen farkkupaidan. Huhtikuussa innostuin myös vähän enemmän lenkkeilystä, kävin katsomassa Noah-leffan, kirjoittelin postcrossing-kortteja ja pohdin lukiota ja sen tuomia juttuja tässä postauksessa http://jennyjmoments.blogspot.fi/2014/04/mietteita-lukiosta.html.

TOUKOKUU


Toukokuussa aloin jo ahkerasti suunnitella kesää, mutta kesäsuunnitelmien lomassa piti kuitenkin vielä selviytyä viimeisistä kokeista ja koulujutuista. Toukokuussa pohdin myös tulevaisuutta, tein kurssivalintoja syksyksi, bongasin kamelin Kirjurista ja olin huipputyytyväinen kesäloman alkaessa.

KESÄKUU


Kesäkuu oli blogin kukoistusaikaa, silloin ilmestyi eniten postauksia kuukaudessa mun koko bloggaushistorian aikana. Kesäloma alkoi, valokuvasin  ja lenkkeilin paljon, vietettiin juhannusta perinteisesti mökillä, käytiin Annin kaa elokuvissa, listasin tänne blogin puolelle kesän huippujuttuja (http://jennyjmoments.blogspot.fi/2014/06/kesan-huippujuttuja.html) ja loppukuusta juhlittiin vielä Annin rippijuhlia.

HEINÄKUU


Jos viime heinäkuuta pitäis kuvata yhdellä sanalla, se ois kyllä ehdottomasti helteinen. Muuta mitä kuusta on jääny mieleen on Idan kaa tehty pyöräretki, mökkeily (ja sitä tehtiin paljon!), veneily, Enskerissä käyminen, auringonlaskut, ekat onnistuneet pisarakuvat, ystäväperheen mökillä vierailu ja onnellisuus.

ELOKUU


Elokuussa alkoi taas koulu ja postaustahti alkoi vähän osoittaa hiipumisen merkkejä. Kuussa oli silti myös paljon hyvää: löysin silmälasit ja aurinkolasit, käytiin meidän mummun ja papan luona Pomarkussa, uskaltauduin julkaisemaan ensimmäistä kertaa kirjoittamani novellin ja saitte tutustua muhun hieman paremmin aakkosten ( http://jennyjmoments.blogspot.fi/2014/08/mun-m-on-musiikki.html) merkeissä :)

SYYSKUU


Syyskuussakin tapahtui paljon: Ida ja mä oltiin Heurekassa ja Helsingissä koulun järjestämällä reissulla, painiskelin (taas) blogin ulkoasun kanssa, muistelin mennyttä kesää ja tein my dayn.

LOKAKUU


Lokakuussa starttasi tähän mennessä hirvein mun käymä lukion jakso ja ihmettelen edelleen miten selviydyin siitä. Koulukiireet katkaisi kuitenkin lyhyt mutta sitäkin tarpeellisempi syysloma, jonka aikana sitten tulin kipeäksi... Lokakuussa myös juhlittiin sekä blogin vuosipäivää että siskon 15v. synttäreitä.

MARRASKUU


Marraskuun pimeydessä purin ajatuksia koulustressistä mutta vastapainoksi pohdin asioita, joista olen kiitollinen. Hirveän 2.jakson koeviikon jälkeen palkitsin itseni Matkijanärhellä, Steinerin salaatilla ja Idan seuralla, joista kirjoittamani postaus sai mun mittakaavassa tosi paljon katselukertoja ja kommentteja. (http://jennyjmoments.blogspot.fi/2014/11/matkijanarhi.html)

JOULUKUU


Tässä kuussa oon saanut nauttia vähän rennommasta lukujärjestyksestä, joulusta ja lumesta sekä tietenkin parhaillaankin olevasta joululomasta. Joulukuuhun mahtuu yhdet juhlatkin, nimittäin huomenna olevat häät.

Hyvää uutta vuotta kaikille! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }