Sivut

4.12.2014

NELJÄS JOULUKUUTA

Jotenkin on vaikeeta uskoo että nyt on joulukuu. Ulkona on niin pimeetä ja harmaata... ja justhan oli lokakuu. Mä niin toivon et maassa ois ees ohut lumikerros. Ois muutama aste pakkasta, talvisen/jouluisen näköistä ja ennen kaikkea vähän valoisampaa! Oon kuitenkin tässä pikkuhiljaa päässyt joulumielelle kun musiikintunneilla on lauleskeltu joululauluja, oon treenaillu meidän joulujuhlaesitystä (mä ja mun kaveri Sanni lauletaan Tähti, tähdistä kirkkain) ja availlu ensimmäisiä joulukalenterin luukkuja.
  Tykkään tosi paljon tästä meneillään olevasta jaksosta. Maantiedossa on mielenkiintosia juttuja, matikka sujuu (ainaki vielä), musiikintunneilla on parasta ja wanhojentanssitreeneissä on huippua! En oo tosiaankaa kovin hyvä tanssija mut se tekee hommasta just hauskaa ku välillä mokaa :D Niillä tunneilla on muutenki sellanen rento ja kiva tunnelma... ja ehkä ne tanssitkin alkaa sujua kun päästään lähemmäs helmikuuta, ainakin toivottavasti! :)



Mulla on nyt hirveesti intoa bloggailua kohtaan ja haluisin esimerkiks taas muokkailla tota ulkoasua hiukan, sillä en oo siihen edelleenkään ihan tyytyväinen. Saattaa olla että teen myös uuden ja toivottavasti paremman bannerin... Siihen ei kuitenkaan oo välttämättä aikaa ennen ku lomalla mutta kuitenkin... Näissä ulkoasujutuissa on vaan se ongelma, että ku en itse näistä hirveästi ymmärrä, niin kokeilen vaan kaikkea ja osa jutuista sitten toimii ja osa ei.
  Ensin aattelin että oisin tehny jonkinlaista joulukalenteria tänne, mut sit hylkäsin ajatuksen koska tajusin etten ehi tehdä sitä ainakaa sillee kunnolla. Sen sijaan oon nyt aatellu et voisin toteuttaa jotain jouluun liittyviä erikoispostauksia esim. "joulun lempparit", "joulukuvia" jne. Jos haluut nähdä jotain tiettyä niin saa ehdottaa!

Nyt ei kuitenkaan muuta kuin hyvää loppuviikkoa! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }