Sivut

17.1.2015

ELOSSA OLLAAN

Moi pitkästä aikaa! Oon ollu nyt viime aikoina toosi kiireinen. Maanantaina aloitin autokoulun, mikä tarkottaa suomeks sitä et kolmena päivänä viikossa oon kotona vasta seitsemältä illalla. Ihan levyt 11h päivä siis... not. Onneks tätä rumbaa kestää vaan kolme viikkoo, minkä jälkeen voin jatkaa pelkillä ajotunneilla silloin kun mulle sopii. Tää autokoulu tulee silti luultavasti tulevaisuudessakin aiheuttamaan mulle harmaita hiuksia. Ei sen takia että pelkäisin/jännittäisin hirveesti pääsenkö läpi inssistä tai muuta, vaan sen takia että se vie niin älyttömästi aikaa. Esimerkiks jos muutenki pääsen neljältä ja sit otan siihen ajotunnin nii oon vasta viiden jälkeen/puol kuudelta kotona. Puhumattakaan näistä teoriatunneista, jotka venyttää mun päivän 11-tuntiseksi. Mut nyt riittää autokouluvalitukset... Tässä joululoman jälkeen myös koulu on vieny paljon aikaa. Mulla on kyllä tällä hetkellä hiukan rennompi jakso mut kaikkia oheistehtäviä on ollu hirveesti. Oon siis puurtanu mm. äikän mediaseurannan, uskonnon moodletehtävien ja uskonnon sekä musiikin esitelmien kanssa. Lisäks pitäis tietysti opetella ahkerasti liikennesääntöjä ja alkaa lukemaan kokeisiinkin jossain välissä. Toivon siis, että ymmärrätte hiljaisuuden täällä blogin puolella... mä haluaisin postailla ja mulla ois ideoitakin ihan riittämiin, mutta kun aika ei riitä, se ei riitä. Mä haluaisin kuitenkin pitää tän blogin kivana harrastuksena enkä ottaa siitä mitään suurempia paineita.



Nyt sitten vähän iloisempiin uutisiin. Yks ihan normipäivä koulussa oli meneillään ja oottelin äikän luokan eessä tunnin alkua. Siinä odotellessani selailin tylsyyksissäni facea ja mihin mun silmät sitten osuikaan! Kuvaan, jossa Sunrise Avenue seisoo jäähallissa ja kuvatekstinä on jotain joka saa mut melkein tiputtamaan kännykän: Helsinki Arena. This is where we start the tour in the summer on May 16th. Come join us, we will :) I'm already as excited as a kid before Santa. Katoin kännykän ruutua varmaan minuutin suu auki, näinkö mä varmasti oikein? Koko loppupäivän olin kuin tulisilla hiilillä ja kotona juoksin äidin luo varmistamaan että voisin todellakin lähteä. Tietokone päälle, lippupalveluun ja pari klikkausta. Ja mulla oli kenttälippu Sunrise Avenuen Suomen keikalle. Tätä on toivottu kahdeksan vuotta. Mun unelma toteutuu ja nyt lasketaan päiviä h-hetkeen! Kylmät väreet kulkee pitkin selkää kun kirjotan tätä, en voi uskoa tätä ihan vielä todeksi vaikka tää totta onkin... Se päivä tulee olemaan yks mun elämän ikimuistoisimmista, can't wait! ♡

Nyt tää tyttö lähtee lenkille, joten heido! ja toivottavasti palailen tänne vähän pienemmällä aikavälillä kuin nyt :) joka tapauksessa hyvää viikonlopun jatkoa kaikille... : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }