Sivut

31.1.2015

TYYTYVÄINEN SAIRASTELIJA

Mooi! Viikko on jälleen ollu kiireinen. Maanantaina oli vielä normi koulupäivä, mut tiistaina alkokin sitten jo koeviikko. Mun tän viikon kokeet oli järjestyksessä maantieto, matikka (pitkä), historia ja uskonto. Asiaa ei hirveesti auttanut tiistaina, keskiviikkona ja torstaina olleet mun viimeiset autokoulun teoriatunnit. Selvisin kuitenkin (ainaki omasta mielestäni) kaikista kokeista kunnialla läpi vaikkakin uskonnon koe oli vaikea kun siinä ei ollu ollenkaan valinnanvaraa mitä siis kaikissa muissa kokeissa oli. Viikkoon mahtui myös paljon muuta. Maanantaina olin opon haastattelussa ja se pisti mun kirjoitussuunnitelmat ihan uusiksi, koska sain tietää että kolmannen reaalin kirjoittaminen nostais mun pisteitä molempiin jatko-opiskelupaikkoihin mitä oon aatellu. Tää tieto johti taas pohdiskeluun siitä minkä aineen jättäisin kirjoittamatta ettei tuu liian rankkaa. Kävin myös yhellä ajotunnilla, viimeisillä kolmella teoriatunnilla, hakemassa mun henkilökortin ja ens jakson ruotsin kirjan ja lisäks vietiin vielä äidin kaa mun wanhojen hame kavennettavaks (se oli niin iso et tippu päältä). Luonnollisesti tähän päälle vielä pianotunti, wanhojen treenit ja kokeisiin luku. Nyt ei voi muuta sanoo kuin että huhhuh!


Eilen illalla nenä alko yhtäkkiä vuotaa ja loppujen lopuks nousi kuume. Tän päivän oon lähinnä vaan maannu ja kattonu TV:tä puol kuolleena. Kuume laski vasta tässä illalla ja nyt alkaa tuntuu siltä et on palannu takas elävien kirjoihin. Ärsyttää vaan se että kerrankin ku ois ollu aikaa lenkkeillä, treenata vaikka pianojuttuja ja näin, nii sitte käy näin. Toisaalta hyvä koska sain 4/5 koetta tehtyä, viimeset teoriatunnit pois alta jne. Nyt on muutenkin yllättävän hyvät fiilikset kun kaikki rästihommat on hoidettu pois ja kokeista yhtä lukuunottamatta selvitty.


Hyvää mieltä on tuonu myös lähestyvät wanhat, hiihtoloma ja Lapin reissu. Kaikkee ootan innolla mutta wanhat kyllä hiukan jännittää, enää kahdet harkat jäljellä ja muutenkin mietityttää miten askeleet pysyy mielessä ja näin. Mutta uskon joka tapauksessa että siitä päivästä tulee ikimuistoinen! Kaikki on ainakin nyt kunnossa sitä h-hetkeä varten kunhan sen hameen saa vielä kavennettuna takaisin. Ruokailu ja jatkot maksettu, tanssit melkein hallussa, kampaaja-aika varattuna, kenkiä testailtu ja jännitystäkin alkaa jo olla ilmassa. Sairastelukin tuli näin sopivasti etukäteen, joten sormet ristissä toivon, että prinsessapäivänä saan olla terve.


Hyvää loppuiltaa ja yrittäkäähän pysyä terveinä! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }