Sivut

2.2.2015

TOINEN HELMIKUUTA

Ei mennyt suunnitelmat nyt ihan putkeen. Eilen kuvittelin jo meneväni wanhojen treeneihin (muuta ei tänään ois ollutkaan) mutta illalla alkoi taas kuume nousta, joten se siitä sitten. Tänään oon siis viettäny sairastelupäivää, vaikkakin aika mukavaa sellaista. Kerrankin aikaa syödä rauhassa kunnon aamupala, lukea lehti ja katsoa vaikka TV:tä. Olispa kaikki arkiaamut tälläsiä...
  Oon kuullut että nyt on liikkeellä sellastakin tautia, joka kestää viikon tai ainakin useita päiviä ja nyt vaan toivon ettei mulla oo sellasta. Huomenna on nimittäin äikän koe ja pitäis käydä vielä sovittamassa sitä  wanhojen hamettakin. Ja keskiviikkona alkaa uus jakso. Toisaalta mä oon ollu aika onnekas tähän asti ku en oo ollu koko lukion aikana pois sairastelun takia ku pari päivää. Mä oon vaan niin huono olemaan pois koulusta, koska musta tuntuu silloin koko ajan että multa menee jotain ohi ja sen takia esimerkiks toi tuleva Lapin reissu vähän hirvittää mua vaikka ootankin sitä innolla. Tää tunne ei oo kuitenkaan pelkästään mun pään sisällä vaan mulle on käyny ärsyttävän usein niin että jos oon joutunut lähtemään tunnilta aikaisemmin vaikka hammaslääkäriin, mulle ei oo kerrottu esim. jostain sanakokeesta ja sitte se on tullut ihan puskista. Tätä tapahtu enemmän joskus ylä-asteella mut on tää lukiossakin tullu muutamaan otteeseen vastaan. Jotenkin mä oon vaan tottunut siihen et jos joku kysyy multa mitä jollain tunnilla tehtiin mä oikeasti sanon kaiken mitä siellä tehtiin tai jos joku kaveri on matkalla/kipeenä ja pyytää mua kertomaan kaikki tärkeet asiat niin silloin myös oikeasti kerron joka ikisen kokeen, sanakokeen tms. ja otan sille kaikki laput mitä jaetaan jne.. Tulipas saarna :D mutta toi on oikeesti niin ärsyttävää!


Kävin tossa aamupäivällä hakemassa postin ja räpsäsin samalla pari kuvaa. Just tän takia mä rakastan talvea, niin kaunista oikeesti! ♥ tähän täytyis nyt kipeesti saada sellanen sydänsilmä-emoji :D Nyt mulla on vaan kauhee himo päästä rinteeseen ku en oo vielä tänä talvena ollu. Kun ekaks vaan paranis tästä niin täytyy kyllä ryhdistäytyä asian suhteen...



Maanantain jatkoja kaikille ja muistakaa nauttia talvesta! : Jenny

2 kommenttia :

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }