Sivut

21.2.2015

WANHOJEN PÄIVÄ OSA 1

Jännittynyttä puheensorinaa, helmojen kahinaa, tanssikenkien kopinaa ja yhteishenkeä. Onnistumisen kokemuksia, mokille nauramista, vapautumista oman tanssin pyörteissä. Juhlaruokaa, juhlavaatteita ja kivat jatkot. Saldona sadoittain kuvia, särkevät jalat, kilokaupalla onnea ja ripaus haikeutta. Näistä koostui meidän wanhojen päivä, ehkä koko lukion paras päivä. Hetki, jota oltiin odotettu ja valmisteltu pitkään, olikin silmänräpäyksessä ohi. Mutta onneksi on muistot. Ja ne reilu 400 kuvaa. Jos teillä on mahdollisuus ja hiukankaan halua; osallistukaa wanhoihin. Uskallan luvata ettette tule katumaan!



Mä olin mun hameeseen ja kampaukseen enemmän kuin tyytyväinen. Ainoa mikä ulkonäöllisesti jäi hiukan ärsyttämään oli meikki. Ei siinäkään nyt näin jälkikäteen ajateltuna mitään vikaa ollut, mutta oisin silti halunnut ehtiä meikkaamaan rauhassa. Nythän mulle tuli aamulla vähän kiire ja se meikki piti sitten vaan hoitaa mahdollisimman nopeasti pois alta. Hiuksista vielä sen verran että mun kampaus oli paitsi kaunis, myös tosi kestävä. Kiharat ei suoristunu päivän aikana juuri ollenkaan ja olin niin tyytyväinen ettei tarvinnu murehtia niistä hiuksista, monilla kun oli just sitä ongelmaa että hiukset suoristui tai alkoi aueta. Toinen mistä olin huipputyytyväinen oli mun kengät. Vaikka niissä olikin jonkun verran korkoa, ne oli niin hyvät jalassa! Ne ei hiertäny ollenkaan ja tuntu tukevalta remmien ansiosta. Lisäks ne oli ollu mulla jo useemman vuoden, joten olin käyttänyt niitä aika paljon. Kolmas mikä pelasti mun ja monen muunkin päivän oli hameen olkaimet. On oikeesti todella järkevää laittaa ne olkaimet jos tuntuu siltä et se hame valuu. En nimittäin usko että kukaan nauttii kauheesti päivästä jos koko ajan täytyy pelätä et hame valahtaa. Eli jos tanssitte niin suosittelen ehdottomasti kenkiin panostamista ja olkaimia jollei hame muuten tunnu pysyvän! :)




Ettei tää postaus venyis ihan jäätävän pitkäks päätin jakaa tän kahteen osaan... Jos et siis vielä saanut tarpeeksesi wanhojentanssi höpötyksestä ja kuvista niin seuraavaa osaa on luvassa heti huomenna. Alunperin mun piti kyllä saada nää vähän aiemmin julkaistua, mutta on ollut lievästi sanottuna aika paljon ohjelmaa tässä viime aikoina, vaikkakin kivaa sellaista. Ja eikös sitä niin sanota, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt ei muuta kuin hyvät lauantain jatkot kaikille, me kannustetaan Idan kaa täällä Isossamäessä Ässät voittoon!: Jenny

kaikki postauksen kuvat © Oona

2 kommenttia :

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }