Sivut

20.6.2015

KALJAASI IHANA

Olin tässä pari viikkoa takaperin työporukan kanssa purjehtimassa. Päivä venyi pitkäksi mutta oon tosi tyytyväinen että lähdin. Oon nimittäin pienestä pitäen tuntenut vetoa kaikkeen vanhanaikaiseen eikä purjelaiva ollut siinä suhteessa poikkeus. Meri tai yleensäkin vesi on myös aina ollut mulle rauhoittava elementti. Mökkeilyäkin mä rakastan lähinnä sen takia että pääsee veden äärelle. Vaikka mä tuntisin itseni kuinka rikkinäiseks tai stressaantuneeks tahansa, veden äärellä rauhoitun. Ja jos oon onnellinen, tuntuu että se vesielementti paisuttaa onnen satakertaiseksi. Onko teillä jotain tiettyä rauhoittavaa maisemaa tai elementtiä?









Näihin kuviin ja tunnelmiin tällä kertaa ja oikein ihanaa juhannuspäivää vielä kaikille!: Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }