Sivut

18.7.2015

PORI JAZZ 2015

Mooi! Lähdettiin eilen vähän extempore siskon kaa jazzeille. Käytiin ostaa muutamat metrilakut ja kävelemässä jazzkatu läpi ihan vaan perinteen vuoksi, minkä jälkeen sit suunnattiin kuuntelemaan Jessie J:tä. Itse konsertissa ei siis kuitenkaan oltu vaan tyydyttiin kuuntelemaan siinä heti aitojen ulkopuolella. Ei silti mitään valittamista siinäkään; aurinko paistoi, oli kivan lämmintä, lakuja eväänä, just täydellinen kesäilta siis! Törmättiin myös mun työkaveriin Miiaan tai pikemminkin Miia huomas mut ja esitteli meille sen kaverit. Hengailtiinkin sit siinä sen porukan kanssa jonkin aikaa ennen kuin lähdettiin Annin (sisko) kaa ajelemaan kotiin päin. Kaiken kaikkiaan oli kyllä tosi jees että lähdettiin, alun perin kun olin vähän laiskalla tuulella enkä ois oikein viitsinyt. Ja vaikka ne jazzit tuntuu tälleen Porissa asuvana vähän sellaselta kaikki nähty-jutulta niin joku siellä silti vaan saa käymään vuodesta toiseen. Mä oon vahvasti sitä mieltä et se juttu on ihmiset ja se tunnelma, mutta oli mikä oli tulipahan taas koettua nekin! :)





Nyt mä lähenkin tästä hiukan valmistelemaan paria jutskaa, nimittäin Oona tulee meille yöksi ja oon keksinyt sen pään menoksi vähän kaikenlaista :D Hyvää viikonloppua vielä kaikille! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }