Sivut

22.2.2016

ERILAINEN BLOGITAUKO

Moikka ihanat! Oon pyöritellyt tätä ideaa joulusta asti ja juttu on nyt niin, että mä pidän blogitaukoa kauemman kuin koskaan ennen eli tästä päivästä peräti 4.4. asti. Huh, kuulostipa toi nyt pitkältä ajalta, mutta helpotus on suuri kun se on tossa mustaa valkoisella, vai pitäiskö sanoa lilaa sinisellä, hahah ;D


Tää tauko ei oo kuitenkaan se perinteinen, jonka aikana blogi hiljenee täysin, vaan mä oon ajastanut koko tälle ajalle tasaisin välein tulemaan postauksia. Aloitin niiden väkertämisen heti tammikuun alussa kun inspiraatiota ja aikaa riitti ja lopputulos on se, että joka viikko tänne ilmestyy yksi juttu. Päivä jona viikon postaus ilmestyy tulee tauon ajan olemaan lauantai, joten lauantaisin sitten suunta tänne bloggeriin. Heti kuulostaa paljon paremmalta, eikö vain? Kaiken lisäksi mun täytyy sanoa, että ainakin itse olin tosi tyytyväinen mun aikaansaannoksiin... mutta aika näyttää sitten mitä mieltä te ootte ;)
  Kommentteja saa ja pitääkin siis lähettää ihan normaalisti, mutta vastaan niihin vasta tuon tauon jälkeen tai jos aiemmin, niin luultavasti ainakin viiveellä. Mä en aio myöskään käydä linkittamässä näitä ajastettuja postauksia niiden ilmestyttyä minnekään, eli jos haluat pysyä perillä mun jutuista, kannattaa tsekata Bloggeri tasaisin väliajoin.


Lopuksi vielä syy tähän koko taukoon, vaikka monet osaa sen varmasti päätelläkin. Mulla on tuona aikana viiden aineen kirjoitukset. Ja sanomattakin on luultavasti selvää, että haluan panostaa nyt niihin täysillä. Mä tiiän, että te ymmärrätte, joten nauttikaahan noista mun ajastamista jutuista ja nähdään täällä sitten seuraavan kerran huhtikuun puolella. : Jenny 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }