Sivut

20.9.2016

FIILIKSET ATM

Mulla on ollut viime aikoina niin paljon kaikkea, että tää blogi on jäänyt vähän sivuosaan - ei vaan oo ollut aikaa kirjoitella vaikka ideoita, asiaa ja kuvia olisikin riittänyt. Mitä kaikkea viimeisen parin viikon aikana siis on tapahtunut?


Ensinnäkin oon aloittanut suorittamaan viestinnän ja journalismin perusopintoja avoimessa yliopistossa ja luennot ovat ainakin tähän mennessä olleet pääsääntöisesti mielenkiintoisia, tosin uutta asiaa ja opittavaa on paljon mutta kuitenkin! Oon ollut innoissani luentojen alkamisesta, mutta tietenkin uusiin juttuihin totuttelu vie aikaa ja monia asioita on ollut hoidettavana ja edessä ensimmäistä kertaa. Oon hankkinut mm. mun ekan kurssin tenttikirjan ja kirjastokortteja kaksin kappalein, oon kirjautunut ekaa kertaa meidän kurssin moodleen, keksinyt salasanoja ties minne ja sitä rataa.


Viime viikon ajan selviteltiin Oonan kanssa sellaista ongelmaa, että kun havaittiin yhtäkkiä et meillä ei toimi astianpesukone ja mun huoneen yhdestäkään pistorasiasta ei tullut virtaa yms. että mistä ihmeestä homma johtuu. No päädyttiin sitten muutaman Pori-puhelun jälkeen siihen, että meidän vikavirtakatkaisijoissa on jotain probleemaa. Ongelma ei kuitenkaan ratkennut yksinkertaisesti huoltoyhtiöön soittamalla, vaan matkaan tuli mutkia mm. siksi, ettei meitä uskottu, erään sähkömiehen piti käydä asunnollamme mutta hän päätti skipata käynnin jne. En jaksa edes kertoa koko stooria, sillä se on aivan liian pitkä ja sekavankuuloinen :D Mutta sen vielä sanon, että nyt vika on sitten vihdoin korjattu ja toivottavasti taaksejäänyttä elämää...


Kirjoituksiin on enää vajaa kaksi viikkoa ja sekin on alkanut jo stressata - haluaisin vaan niin paljon saada sitä mun arvosanaa nostettua jo senkin vuoksi että saisi lisäpisteitä ensi kevään yhteishakua ajatellen ja oon nähnyt sen verran paljon vaivaa biologian opiskeluun että olisi aika karua, jos se panostus menisi ihan hukkaan. Oon yrittänyt joka päivä varata lukemiselle aikaa mutta parin viime viikon ajan aikaa ei ole riittänyt pänttäämiseen ihan niin paljon kuin olisin toivonut :/ Lohduttaudun kuitenkin sillä että oon ainakin pysynyt suunnilleen samassa tahdissa kuin vuosi sitten, joten eiköhän tämä tästä.


Mua on painanut näiden kuluneen parin viikon aikana vielä muutama muukin asia, mutta ne ovat sen verran henkilökohtaisempia, etteivät ne kuulu tänne. Halusin vain sanoa tämän siitä huolimatta, etten voi asioita enempää avata kun tämä postaus nyt kuitenkin käsittelee kuulumisia ja tapahtuneet jutut on vaikuttanut mun elämään viime aikoina semipaljon. Huomaan, että tää postaus on pikkuhiljaa paisumassa melkoisen pitkäksi... Tähän loppuun mun on pakko kuitenkin saada vielä kertoa jotain positiivistakin! Kulunut viikonloppu oli niin kiva kuin se tilanteeseen nähden voi vaan olla ja sen aikana tuli mm. nähtyä yhtä kaveria pitkästä aikaa, käytyä lenkillä ja katsottua Vain elämää, joka on kyllä yksi ihan mun all time favorite ohjelma! Ja tänäänkin on vuorossa jotain kivaa, sillä näen yhtä mun lukiokaveria joka on myös päätynyt tänne Tampereelle opiskelemaan.

Mitkä teille kuuluu just nyt, atm? Olisi kiva kuulla vastapainoksi jotain teistäkin, joten kommenttia vaan tulemaan :): Jenny

2 kommenttia :

  1. Mulla on ollut vähän sama homma, että aikaa blogille ei oo nyt ollut! Toi avoimessa opiskelu+ yksin eläinen ovat vaatineet sen verran totuttelua, ettei vaan oo ehtinyt. Eiköhän se siitä lähde tasoittumaan :) Minä päivinä oot muuten yliopistolla? Tsemmpiä iha hirveesti tohon bilsaan!<3 Pidän peukkuja, että se menis hyvin, koska oot kyllä lukenut siihen ahkerasti!
    Ää voi ei varmaan teilläkin on ollut kämpän kanssa ongelmia! :o Onneksi saitte noi hoidettua, ja toivottavasti noista ei tarvitse enää huolehtia! Meillä taas patterista irtosi se muovinen lämmönsäätöosa/mikä onkaan, ja sen jälkeen patteri alkoi tiputtelemaan vettä. Ei mikään ihan ideaali tilanne, mutta onneksi sekin on nyt korjattu!
    Ei välty kommelluksilta ees näin alku metreillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on kyllä tällä hetkellä niin sama elämäntilanne haha :D Mä oon yliopistolla aina tiistaisin ja keskiviikkoisin, entä sä? Kiitos ihan hirveesti tsempistä, sitä tarvitaan ♥ Joo mä toivon samaa että noi ongelmat kämpän kanssa ois taaksejäänyttä elämää, ainakin tällä hetkellä näyttää lupaavalta sen suhteen.. Harmi että sielläkin suunnalla on ollut ongelmia heti näin alkumetreillä :/ mutta no, eiköhän nämä tästä lähde tasoittumaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }