Sivut

26.2.2018

HAUSKOJA HAKUSANOJA #2

Helou pitkästä aikaa! Vapaapäiväni kunniaksi aattelin katkaista tän blogihiljaisuuden tällä pitkään luonnoksissa hautuneella ja nauruhermoja kutkuttelevalla hakusanapostauksella. Nää on ainakin yksiä omista lemppareista, sillä usein sieltä hakusanoista löytyy niin kummallisia asioita, että ihan ihmettelee kuka niitä oikein googlaa... Mulla oli pitkään ongelmia google analyticsin kanssa, enkä saanut hakusanoja siellä ollenkaan näkymään, mutta nyt näyttäisi siltä, että kaikki toimii sielläkin vihdoin niin kuin pitää. Mennäänpä siis katsomaan millä kummallisuuksilla mun blogiin ollaan viime aikoina päädytty!


jenny blogspot
jenny momitsas
jennublogmoments
Ajattelin, että mun blogin nimi ei oo ihan näin vaikea kirjoittaa - mutta ilmeisesti googlettaessa tulee helposti näppäilyvirheitä tai ajatuskatkoja tai jotain...

millä 1d levyllä on moments
Oon kiva ja kerron et se löytyy levyltä Up all night, mutta luulen että tän etsijä ois löytänyt vastauksen helpommin jostain muualta kuin mun blogista.

kuten haluatte
Kuten haluatte mitä? Tästä sain kyllä päivän naurut!

samu haber sister
sunrise avenue faktoja
Joku taitaa tietää mun lempparibändin... En mä silti mielestäni oo täällä ladellut täällä mitään faktoja Sunrise avenuesta tai ainakaan puhunut Samun siskosta :D


sivuraiteilla jenny
Vai että sivuraiteilla, asiastahan voidaan olla montaa mieltä...

haluan tehdä jotain erilaista
Jos haluut tehdä jotain erilaista niin tee ihmeessä, mutta mä en oikein osaa auttaa.

porilainen bloggaaja
Sellanen mä kai oon.

mä kirjoitin kortin ja kirjoitti
miten englannin kielellä korttiin kirjoitetaan toivoo
Mäkin oon kirjoittanut elämässäni aika monta korttia - englanniksi myös. Oon myös joskus ollut yhtä hukassa englannin kielen kanssa, mut siihen suosittelen avuksi mun blogin sijaan sanakirjaa, enkun oppikirjaa tai vaikka google kääntäjää.

Kanssabloggaajat, millä hakusanalla/hakusanoilla teidän blogeihin löydetään useimmiten?  Entä löytyykö joukosta tällaisia hauskempia tapauksia? 💜: Jenny

2 kommenttia :

  1. Hahah nää on parhaita :D Oli pakko käydä tsekkaamassa omiakin hakusanoja, ja sieltä löytyi muun muassa keksitaivas. Kiinnostais tietää että mitähän ne ihmiset on oikeasti etsineet, kun on hakusanoillaan päätyneetkin jonkun blogiin.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :D Toi keksitaivas on jotenkin niin symppis googletus, vaikka kieltämättä aika outo... Oon kyllä samaa mieltä et ois hauska tietää mitä ne kaikkien outojen asioiden googlettajat on alun perin yrittäneet löytää!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }