Sivut

24.10.2016

SYYSLOMA X 5

Maanantaimoikat! Syysloma on nyt tullut vietettyä ja tulin tänään kolmen aikoihin takaisin tänne Tampereelle Poriviikon jälkeen. Tällä viikolla on luvassa kaikkea kivaa, mun sisko on esimerkiksi tulossa kyläilemään tänne mun luo ja suunnitelmissa ois myös treffata Anniinaa. Nyt kuitenkin voitaisiin näiden perinteisten alkuhöpöttelyjen jälkeen hypätä hieman lähemmäs sitä varsinaista aihetta... Ajattelin nimittäin jakaa teidän kanssa hieman mun syyslomapuuhailuja :)


Juhlittiin sunnuntaina 16.10. pienimuotoisesti mun siskon 17v.-synttäreitä ja osuin vissiin oikeaan lahjan kanssa kun onnistuin hankkimaan mieleisiä meikkijuttuja hih :`) Tällaiset ihan pikkujuhlatkin on kyllä niin kivoja piristäjiä arjen ja pimeän syksyn keskellä!


Oon hiljalleen syysloman aikana lueskellut Maa-ilma-kirjaa eteenpäin jos sitä joskus vaikka ymmärtäisi (ja muistaisi!) tästä sen verran että sen tentinkin uskaltaisi varata ja mennä tekemään... Selvennyksen vuoksi sen verran, että tää kirja pitää siis lukea ykköskurssin kirjatenttiä varten. Sain myös tietää mun ihan ekasta tentistä arvosanan ja vitsit oli ihanaa huomata, että se menikin ihan ok hyvin. Yliopistossa on välillä ollut niitäkin hetkiä, kun on vaan ollut aivan ulapalla siitä, mitä se luennoitsija siellä höpöttää niin tällaiset onnistumisen kokemukset lisäävät kyllä luottoa siihen omaan tekemiseen!


Ollaan nähty Jennan kanssa useamman kerran tässä loman aikana ja oon saanut nauttia samalla myös Jennan tekemistä toinen toistaan kivemmista kampauksista Jenna oli tässä mun loman aikana myös pikku reissussa ja mieltä lämmitti saada pienet herkkutuliaiset :P Onnea on ystävä, jonka kanssa voi vaihtaa kuulumisia, puhua syvällisiä tai olla vaan hiljaa jos siltä tuntuu.


Lenkkeiltyä tuli loman aikana myös useampaan kertaan ja sain vielä seuraakin sekä Jennasta, mun siskosta että Idasta, jonka kanssa nähtiinkin taas pitkästä aikaa. Oon omalta kohdaltani huomannut, että sinne lenkille tulee lähdettyä huomattavasti helpommin kun on juttuseuraa tai yleensäkin on oikein sopinut jonkun kanssa päivän ja ajan milloin lenkkeillään!

Tein vihdoinkin Spotifytilin ja nyt en enää kyllä osais olla ilman sitä! Spotify menee Youtuben edelle monestakin syystä, mutta mulle isoin plussa oli se, että sieltä löytyy niitä vanhempiakin biisejä ja monilta lempparilevyiltä ne ei-niin-paljon radiossa soineet kappaleet, joita ei Youtubesta välttämättä ainakaan alkuperäisinä versioina löytynyt.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja hyvää syyslomaa niille, joilla se tänään alkoi! : Jenny

2 kommenttia :

  1. Spotify on kyllä sellainen sovellus että sitä ilman ei osaa enää elää kun sen kanssa oppii elämään! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä sataprosenttisesti totta! Nyt kun Spotify on jo jonkin aikaa ollut, niin ihan ihmettelee miten ennen pärjäsi ilman :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }