Sivut

14.2.2017

MAANANTAIPÄIVÄ TAMPEREELLA




Olin eilen Tampereella oikeastaan koko päivän. Kävin raapustelemassa yhden tentin kuntoon ja se ei tuntunut menevän kovin hyvin, onneksi se siis vissiin arvioidaan vain hyväksytty/hylätty asteikolla... No meni miten meni, niin ainakin se on nyt pois alta! Nähtiin myös pitkästä aikaa Sannin, mun lukiokaverin kanssa ja juteltavaa kyllä riitti kun ei oltu useampaan kuukauteen tavattu. Ajauduin syömään edellisellä Tampereen reissulla hyväksi todettuun Friends&Brgrs:iin ja oli kyllä just niin hyvät sapuskat kuin muistinkin. Tuli myös poikettua mun pappan siskon luona viemässä hänelle eräs juttu ja vähän tietenkin sitten jutustelemassa siinä samalla. Tampereelle tullessa musta tuntuu aina vaan niin kivalta, kun oikeastaan joka kerta siellä on joku, joka mua sinne odottaa ja on valmis tulemaan mun kanssa esim. syömään. Tällaisia juttuja osaa todellakin arvostaa, kun ei ole aina vastaavassa asemassa ollut. Nautin muutenkin tosi paljon siitä kun "vieraassa" kaupungissa lähes kenelläkään ei oo susta minkäänlaista ennakkokäsitystä - niin vapaa ja hyvä olla niin :) Tähän loppuun vielä oikein hyvää ystävänpäivää jokaiselle teistä! : Jenny

PS. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta? Se on nyt ehtinyt tässä jo suunnilleen viikon verran komeilemaan ja ainakin mun omaan silmään tämä näyttää paljon paremmalta kuin yksikään edellisistä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }