Sivut

3.6.2017

BT - KESÄMUISTOJA VUOSIEN VARRELTA

Se ois blogitiimipostauksen aika jälleen! Edellinen tiimijutska skipattiinkin yhteisymmärryksessä koko tiimi, sillä lähes kaikilla oli kiireitä opiskeluiden, töiden ja muiden juttujen tahoilta eikä haluttu puoliväkisin alkaa mitään raapustelemaan. Nyt päätettiin kuitenkin jakaa kesämuistoja näin kesäkuun alun kunniaksi, katsotaan siis mitä muistoja mä valkkasin vuosien varrelta teille kerrottavaks...

AURINGONLASKUN IHAILU SILLALTA - KESÄ 2016


Eräänä kesäiltana oltiin suuntaamassa perheen kanssa mökille juuri auringon laskiessa. Kun punaisen, oranssin ja keltaisen eri sävyissä liekehtivä taivas tyynen meren yllä piirtyi kaikessa komeudessaan näkyviin puiden takaa, isä pysäytti auton ja mä hyppäsin ulos. Oli jo vähän viileä, mutten antanut sen haitata. Juoksin vaan vähän taaksepäin ja pysähdyin keskelle siltaa ahmimaan silmilläni sitä näkyä. Otin parikymmentä kuvaa ja sit jäin vaan vielä hetkeksi ihailemaan. Se oli kaunein auringonlasku, jonka oon koskaan nähnyt! (lisää kuvia täällä)

ONE DIRECTIONIN KEIKKA - KESÄ 2015


Oli nätti ja lämmin kesäpäivä ja suunnattiin keikalle kokoonpanolla minä, siskoni, hänen kaverinsa ja yksi meidän serkuista. Semipitkän jonotuksen jälkeen pääsimme vihdoin stadionille ja istuuduttuamme hämmästelimme, miten hyvät paikat loppujen lopuksi onnistuimmekaan nappaamaan. Hetkeä ennen kuin 1D:n pojat kipusivat lavalle alkoi korviahuumaava huuto, jonka aikana vilkaisimme toisiamme ja yhdyimme mukaan. Show alkoi ja muistan kuinka sydämeni pamppaili ja keskityin vain nauttimaan keikasta ja musiikista sydämeni kyllyydestä. Eräs hetki on jäänyt erityisen hyvin mun mieleen: kun Night changes alkoi soida, yleisö nosti ilmaan kukkameren ja kun silloin vilkaisin taivaalle, sen oli värjännyt superkaunis auringonlasku. Ilmassa tuoksui se sellainen kesäillan kuulaus ja aurinko valaisi viimeisillä säteillään stadionin. Siinä hetkessä oli sitä jotain(alkuperäinen postaus keikasta täällä)

ENSKERIN SAARI - KESÄ 2014


Tänä päivänä oli tosi tosi kuuma - sellainen hellepäivä, joita ei Suomessa kyllä oo edes joka toinen vuosi. Helle ja tyyni meri saivat isän ehdottamaan pientä veneilyreissua Enskerin saarelle ja messissähän sitä tietysti oltiin. Saari oli nätti kivikkoisine rantoineen, mäntyineen ja violetteine kukkineen - kuin helmi kirkkaan sinisen meren keskellä. Mä ihastuin totaalisesti ja vannoin palaavani paikkaan toistekin. (alkuperäinen postaus täällä)

PORISPERE - KESÄ 2013


Porispere 2013 oli mun eka festari ja siitä onkin mukavat muistot. Mieleen on jäänyt kun olin jo pari viikkoa ennen tuota ihan superinnoissani siitä, että pääsisin näkemään Cheekin ja Haloo Helsingin ja just festarikeikalle. 2012 syksyllä oli ollut se eka Vain elämää-kausi ja muistankin kuinka odotettiin, että vetäisikö Jare joitakin Vain elämää-biisejä tolla keikalla. Niitähän sit saatiin Tinakenkätytöstä Levottomaan tuhkimoon ja varsinkin eka oli niin sanotusti kova juttu.

MAATALOUSNÄYTTELY - KESÄ 2011


Tää reissu maatalousnäyttelyyn on jäänyt mulle mieleen oikeastaan siksi, että siinä oli vähän epäonnea matkassa. Oltiin lähdetty koko reissuun oikeastaan siks, että mun äiti arveli, että meidän pappa voisi tykätä käydä tuolla ja mä ja mun sisko lähdettiin sit meidän äidin ja pappan seuraksi. Päätettiin sit pyöräillä paikan päälle, kun meiltä ei ollut mitenkään hirveän pitkä matkakaan tuonne ja oli hyvä sää. Matka kuitenkin tyssäsi noin puolessa välissä kun mun pyörästä puhkesi rengas. No mä sit vaan istuin äidin pyörän tarakalla loppumatkan ja selvittiin perille asti. Kaikki itse näyttelyssäkin meni oikein mukavasti ja käytiin sit koko porukka vielä jätskeilläkin. Kun oltiin lähdössä kotiin alettiin vähän vilkuilla taivaalle ja siellä oli tosi tummia pilviä. Niinhän siinä sit lopulta kävi, että jouduttiin ukkosmyrskyn keskelle ja pysähdyttiin jonkun katoksen alle suojaan. Mulla ei ollut sitä pyörääkään enkä voinut kastella itseäni (koska mun kuulolaitteita ei saa kastella), joten pappa lähti sit polkemaan kotiin ja lupasi hakea mut ja mun pyörän puhjenneine kumeineen ja mun äiti ja sisko saivat sitten selviytyä pyörineen kotiin vaikka vähän myrskysikin. Loppu hyvin kaikki hyvin, vaikkei ihan kommelluksilta säästyttykään :D

Muiden tiimiläisten kesämuistoja pääset lukemaan tämän päivän aikana seuraavien linkkien takaa: / Anniina / Heli / Krista / Sini / Jos teille tulee mieleen ihan joku pienikin kesämuisto vaikka lapsuudesta niin kuulisin niitä mielellään :) Kommenttiboksi on siis teidän! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }