Sivut

1.4.2015

KOEVIIKKO MELKEIN OHI

Moikka! Tänään pääsin jo yhdeltätoista koulusta, sillä mulla oli ainoastaan bilsan koe. Siitä suuntasin sitten ahkerana tyttönä vielä autokoululle tekemään muutamat teoriakoeharjoitukset. Kotona olin sitten puol yhdeltä ja täytyy myöntää että aika luksusta! Oon ollut arkipäivänä tohon aikaan kotona ehkä kaks vuotta sitten? Oon tällä hetkellä muutenkin niin happy koska huominen mantsan koe on kaikkein helpoin koe tällä koeviikolla ja mua auttaa vielä se kun kävin kurssit siinä vähän väärässä järjestyksessä niin tiiän/muistan osan noista jutuista jo. Kaikkein ihaninta on kuitenkin se, että huomenna alkava pääsiäisloma on oikeasti loma. Joidenkin korvaan saattaa nyt kuulostaa vähän oudolle, mutta ajan takaa sitä, että mulle on käynyt kaikilla lomilla tässä lukion aikana vähän niin että niitä koulujuttuja on tullut tehtyä enemmän tai vähemmän lomallakin koska kaikkia esitelmiä, tutkielmia yms. on aina tungettu siinä just ennen lomaa. Nyt kun toi pääsiäisloma on tälleen heti koeviikon perään niin vähän paha yrittää tunkea jotain hommia tehtäväksi, I like!! :)




Oon tänään ehtinyt käydä jo lenkilläkin nauttimassa tosta ihanasta auringonpaisteesta ja samalla nappasin sitten noi pari kuvaa. Täytyy kyllä myöntää että noi sääilmiöt on mennyt aika yks yhteen mun mielialojen ja tekemisten kanssa. Pari päivää sitten ja vielä eilenkin kun vaan luin ja panikoin kokeista sato vettä ja räntää ja iski takatalvi. Nyt taas tänään kun on tällanen rennompi päivä niin aurinko paistaa ja on just tuollanen unelma kevatsää. Nyt meen kuitenkin vielä kertailemaan sitä maantietoa, joten heipat tältä erää! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }