Sivut

30.5.2016

365 KUVAA - TOUKOKUU

Moikka! Täällä ollaan taas 365 kuvahaasteen kuukausikoosteen parissa - nyt jo toisiksi viimeistä kertaa! Tää aika on mennyt yllättävän nopeasti ja tässä hiljattain kun asian tarkistin niin eipä niitä kuviakaan oo jäänyt välistä kuin kaksi. Päätin kuitenkin tehdä niin, että otan karkauspäivältä yhden kuvan mukaan ja jatkan haastetta siihen heinäkuun ekaan eli päivän pidempään kuin alun perin oli tarkoitus ja näin aion sen 365 kuvaa saada täyteen. Puhutaan kuitenkin haasteen kulusta vielä myöhemmin tarkemmin, sillä nyt on aika mennä tän kuukauden kuvien pariin :)


Toukokuun tokana päivänä tuli napattua kuva kalenterista, sillä toi kuva oli niin ihanan kesäinen ♥


Sain ruusun musiikinopelta kun kävin koululla juttelemassa hänen kanssaan ja tsekkaamassa viimeiset jutut mun musiikkidiplomista läpi. Kyseinen opettaja on ollut mulla musiikissa yläasteelta lähtien, joten oli kyllä jokseenkin haikeat fiilikset :")


Sisko yllätti ja osti meille kesän ekat mehujäät! Olin sen pääsykoestressin keskellä ikionnellinen tästä ♥


Ja tässä taitaa olla meneillään vika ilta ennen pääsykokeita, jolloin päätin vielä kirjoitella "vähän" muistiinpanoja mulle epätyypillisesti koneella eikä käsin. Huh onneksi tää on jo ohi! Toivotaan vaan että sieltä nyt se opiskelupaikka napsahtais :)



Ja luontokuvaaja minä pääsi valloilleen kun löysin meidän pihasta "ketunleipiä". Musta tuntuu, että tää vihreys + uusi kamera ekaa kertaa kesällä käytössä saa mun kuvailumotivaation ihan huippulukemiin!


Toukokuussa tuli seurattua varsinkin pääsykokeiden jälkeen aktiivisenpuoleisesti jääkiekkoa. Tässä menossa finaalipeli, joka valitettavasti päättyi tällä kertaa häviöön.



Oon ihastellut ja kuvannut viimepäivät omenapuun kukkia, niin nättejä ja myöskin varma kesän merkki ainakin tälle tytölle.


Vika kuva onkin eiliseltä, sillä oon aivan rakastunut ton paidan kuvioon. (tahdon tähän sen sydänsilmäemojin!)

Mä vietän tämän päivän aika pitkälti mun mummun kanssa ja illemmalla ois tarkoitus nähdä myöskin yhtä kaveria. Huomenna on hoidettavana pari juttua kaupungilla, torstaina on valokuvaus ja perjantaina ois tarkoituksena toimittaa lakki aamupäivällä koululle, käydä yo-juhlien harjoituksissa ja juhlia mun kaveria Jennaa. Aika tekemisentäyteinen viikko siis tulossa kun tuohon listaan lisätään vielä viimeiset juhlavalmistelut... Seuraavaksi täältä taitaa tulla pieni sneak peek mun juhla-asuun, siihen asti heipat! : Jenny

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa enemmän kuin uskotkaan <3 Muistathan kuitenkin pysyä asiallisena!

.sidebar { text-align: center; } .sidebar{ float: right; margin-right: -10px; }